آفتاب

نجات دراماتیک سرنشینان خودرو، پس از تصادف منجر به آتش‌سوزی اتوبوس شرکت «مترو» + عکس

نجات دراماتیک سرنشینان خودرو، پس از تصادف منجر به آتش‌سوزی اتوبوس شرکت «مترو» + عکس

ایلنا: در پی تصادف یک خودرو با اتوبوس شرکت «مترو» در جنوب لس آنجلس، گروهی از مردم موفق شدند مسافران خودرو را نجات دهند.

به گزارش ایلنا، بنا به گفته مقامات، تصادف حدود ساعت 18:30 در تقاطع خیابان «ساوث وِستِرن» و بلوار «مارتین لوتِر کینگ جونیور» اتفاق افتاد.

اداره آتش‌نشانی لس‌آنجلس اظهار داشت: «دو افسر پلیس و گروهی از مردم موفق شدند قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، یک مرد و یک زن را از خودروی مرسدس بنز آتش‌گرفته، نجات دهند.»

 یکی از افرادی که جان خود را برای کمک به افراد گیر افتاده در داخل خودرو به خطر انداخته بود، گفت: «خودرو آتش گرفته بود و در ابتدا نتوانستیم پنجره‌ها را بشکنیم. اما سرانجام با استفاده از چکش موفق شدیم سرنشینان را از پنجره بیرون بکشیم.»

خوشبختانه سرنشینان خودرو سواری قبل از اینکه مخزن سوخت گاز طبیعی اتوبوس شرکت «مترو» منفجر شود، از خودرو خارج شدند.

بنا به گفته مسؤولان آتش‌نشانی، حداقل هفت نفر مجروح شده‌اند که شش نفر از آنها را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. البته حال دو نفر از آنها وخیم است و راننده مرسدس بنز دچار سوختگی درجه سه شده است.

در این تصادف، اتوبوس شرکت «مترو»، خودرو مرسدس بنز و سه خودروی دیگر به شدت آسیب دیدند. بنا به گفته مسؤولان، تنها سرنشین اتوبوس در هنگام تصادف، راننده آن بوده است.

گروهبان «بَری مونت گومِری» از اداره پلیس لس آنجلس گفت: «اگرچه این حادثه تأسف‌بار است، ولی می‌توانست بدتر هم باشد. ما خوش‌شانس بودیم که در زمان وقوع این حادثه، اتوبوس هیچ مسافری نداشت.»

آتش‌نشانان موفق شدند به سرعت شعله‌های آتش را تحت کنترل درآورند. پلیس در تلاش است علت تصادف را مشخص کند.

کد N1564769

وبگردی