آفتاب
سرمربی صبای قم:

اخراج عنایتی و دیوسالار، تمام برنامه های صبا را به هم ریخت

اخراج عنایتی و دیوسالار، تمام برنامه های صبا را به هم ریخت

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اخراج غلامرضا عنایتی و حمید دیوسالار توسط داور مسابقه، نظم تیمی و تمام برنامه ریزی کادر فنی صبا را به هم زد و متاسفانه سه امتیاز این بازی را واگذار کردیم.

به گزارش ایرنا، عبدالصمد مرفاوی پنجشبنه شب در حاشیه بازی دو تیم فوتبال استقلال تهران و صبای قم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم استقلال تهران در نیمه اول، بهتر از تیم صبا بازی کرد و بازیکنان ما تاکتیک های کادر فنی را خوب در زمین اجرا نکردند.
وی ادامه داد: تیم استقلال تهران به دلیل استفاده بهتر از موقعیت های ایجاد شده، به گل رسید.
مرفاوی خاطرنشان کرد: نیمه دوم بازی نیز تحت تاثیر دو بازیکن اخراجی تیم صبا قرار گرفت ولی بازیکنان ما با وجود 9 نفره شدن، تا دقیقه 90 مردانه جنگیدند و بازی خوبی را ارائه دادیم.
وی بیان داشت: تیم استقلال تهران به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه، موفق شد تاکتیک های بهتری را در زمین پیاده و سه امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کند.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: متاسفانه ضعف داوری مانند بازی های گذشته نیز در شکست این تیم موثر بود و هرچه در مورد داوری حرف بزنیم، به ضرر تیم ما تمام خواهد شد.
مرفاوی خاطرنشان کرد: تاکنون در چندین بازی، قضاوت داوران به ضرر تیم صبا تمام شده و باید این مشکلات در فوتبال برطرف شود.
وی در مورد حاشیه بازی دو تیم استقلال تهران و صبای قم و درگیری ساکت الهامی مربی این تیم و محمد خرمگاه مربی تیم استقلال تهران خاطرنشان کرد: در جریان حاشیه های این بازی نبودم و وقتی یعقوب کریمی و مسعود حق جو در زمین مسابقه درگیر شدند، یکباره متوجه حضور کادر فنی تیم استقلال در منطقه فنی تیم صبا شدم و دیگر کاری از دستم برنمی آمد.
در این مسابقه ساکت الهامی مربی تیم فوتبال صبای قم و محمد خرمگاه مربی تیم استقلال تهران با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند. یعقوب کریمی بازیکن استقلال و مسعود حق جو بازیکن صبا نیز در زمین مسابقه با هم درگیر شدند.
تیم فوتبال استقلال تهران در این مسابقه به نتیجه 2 بر صفر تیم فوتبال صبای قم را شکست داد. استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد و تیم صبا نیز همچنان با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد. این بازی از ساعت 16:20 در ورزشگاه یادگار امام راحل قم آغاز شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
کد N1564684

وبگردی