آفتاب

قلعه نویی: بازیکنان ما نگرش حرفه ای ندارند

قلعه نویی: بازیکنان ما نگرش حرفه ای ندارند

تبریز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به مصدومیت‌های مکرر بازیکنان تیمش در هفته‌های گذشته، اظهارکرد: بازیکنان ما نگرش حرفه‌ای ندارند و گاهی برخی از آنان ساعت 2 بامداد در فضای مجازی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌ نویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده افزود: برخی از این بازیکنان نسبت به پولی که می‌گیرند احساس مسئولیت نمی‌کنند و به همه کارهای خود به غیر از فوتبال می رسند.
وی گفت: یکی دیگر از دلایلی هم که باعث این مصدومیت‌ها می‌شود کیفیت پایین زمین‌های تمرینی ما است.
قلعه نویی در مورد بازی فردا مقابل پدیده گفت: بازی سختی را پیش رو داریم.
وی با اشاره به اینکه تیم پدیده به نوعی گربه سیاه تراکتور شده است، گفت: ناخودآگاه تیم ما از این لحاظ کمی استرس دارد.
قلعه نویی در عین حال گفت: امسال تیم بسیار خوبی داریم و در شرایط بهتری قرار گرفته ایم و امیدوارم فردا با یک بازی منطقی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
وی با بیان اینکه تیم پدیده مربی بسیار خوبی دارد، گفت: ما نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم آنها تیم جنگنده‌ای هستند و در میانه میدان خوب کار می‌کنند امیدوارم از نقاط ضعف آنان استفاده کنیم و بتوانیم به نتیجه برسیم.
قلعه نویی با بیان اینکه بازیکنان تیم پدیده مقابل تراکتورسازی یک روحیه مضاعف دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند، گفت: ما باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم .
وی با اشاره به مشکلات مالی تراکتورسازان گفت: 4 سال پیش آقایان بستر را برای رفتن من از تبریز فراهم کردند و با فرهنگ مردم آذربایجان بازی کردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: من 4 سال پیش هم دوست داشتم در تبریز بمانم اما آقایان باعث جدایی‌ام از تراکتورسازی شدند.
قلعه نویی ادامه داد: یکی از شرط‌ های من برای ماندن در تبریز تسویه حساب با بازیکنانی بود که قصد جدایی از تراکتور را داشتند اما آقایان به من اعلام کردند که ما ریالی پول نداریم و این به معنی اخراج من از تراکتورسازی بود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه من می‌خواستم که تراکتورسازی در آسیا زنگ تفریح نباشد، افزود: اما آقایان با خودخواهی‌های خود اجازه کار در تبریز را به من ندادند و باعث شدند که از تبریز فرار کنم .
وی در مورد اهداف تیمش در نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: ما باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف خودمان را پوشش بدهیم که این موضوع با جذب 3 یا 4 بازیکن درست می‌شود.
تیم تراکتورسازی فردا ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پدیده مشهد خواهد بود.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار دهنده : محمد عزیزی راد
3071/518
کد N1564683

وبگردی