آفتاب

مسئولیت شکست برابر ایرانجوان بوشهر را برعهده می گیرم

مسئولیت شکست برابر ایرانجوان بوشهر را برعهده می گیرم

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم سپید رود رشت گفت: بازیکنان تیم سپید رود رشت با استفاده از تمام توان خود در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر قرار گرفتند و مسئولیت شکست برابر این تیم را برعهده می گیرم.

به گزارش ایرنا، علی نظرمحمدی پنج شنبه شب پس از شکست سه بر یک تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امروز بازیکنان سپید رود بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و شکست امروز نیز بدون شک از روی اشتباه های خودم رقم خورد.
وی بیان کرد: ایرانجوان در این فصل در برابر هر کدام از تیم های ملوان و آلومینیوم سه گل به ثمر رساند و این بیانگر توانایی های بالای این تیم است.
نظرمحمدی با بیان اینکه تیم سپید رود در این دیدار تمرکز لازم را نداشت، گفت: خلاقیت فردی بازیکنان ایرانجوان بسیار بالا است و همین امر باعث می شود از روی کوچکترین اشتباه حریف، آنها گلزنی کنند.
وی با بیان اینکه همه تیم های ریشه دار ایران از مشکلات مالی رنج می برند عنوان کرد: تیم سپید رود با مشکل شدید مالی روبه رو است و انتظار می رود با درایت مسئولان استان گیلان این مشکل برطرف شود.
نظرمحمدی یادآور شد: حل مشکل تیم های ریشه دار کشور می تواند شور و شوق واقعی فوتبال را در کشور ایجاد و به دنبال آن زمینه تقویت بیشتر تیم ملی را نیز فراهم کند.
وی گفت: تیم سپید رود رشت با نتیجه های مطلوب خود در رشت شور و حال مناسبی بین فوتبال دوستان گیلانی بوجود آورده و بدون شک با حمایت لازم می توان این تیم را در لیگ برتر ببینیم.
نظرمحمدی افزود: تیم ملوان و تیم سپیدرود رشت از تیم های شایسته استان گیلان هستند و در صورت اندکی توجه می توان آنها را در فصل آینده در جمع تیم های لیگ برتری مشاهده کرد.
وی گفت: استان بوشهر نیز در زمان حضور شاهین در لیگ برتر شور و حالی وصف نشدنی در آن ایجاد شده بود که انتظار می رود بار دیگر تیم شاهین و یا ایرانجوان این استان را در لیگ برتر ببینیم.
نظرمحمدی در ارتباط با فحاشی برخی از تماشاگرنماها به هادی تامینی نیز گفت: این تماشاگر نماها هواداران هیچکدام از دو تیم ایرانجوان و شاهین نیستند و امید است با جلوگیری از ورود آنها به استادیوم به ارتقای سطح فرهنگی استادیوم های کشور کمک شود.
ایرانجوان بوشهر با این برد 15 امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت و تیم سپید رود نیز با این شکست 28 امتیازی ماند و به رده دوم جدول سقوط کرد.
ایرانجوان در هفته آینده به مصاف اکسین البرز می رود و تیم سپیدرود رشت نیز در خانه به مصاف گل گهر سیرجان می رود.
7212/ 6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: مونا عیدان
کد N1564643

وبگردی