آفتاب
سرمربی تیم استقلال خوزستان:

بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم

بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه تیمش بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشت، گفت: حل مشکلات ما نیازمند همبستگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه گفت: ابتدا این برد را به هوادارانی که در این هوای سر از اهواز آمدند و ما را حمایت کردند تقدیم می کنم، زیرا آنها تاثیر زیادی در این پیروزی داشتند. ما پیش بینی کرده بودیم بازی سختی را پیش رو داریم. بازیکنانم زحمت کشیدند و از فرصت هایی که به دست آوردند توانستند نهایت استفاده را ببرند و خوشحالم توانستیم در این بازی سخت و مهم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص داور این مسابقه گفت: داور این مسابقه از داوران خوب ایران است، اما باید کمی با حوصله تر قضاوت می کرد.فکر می کنم اخطاری که به زهیوی و بیگ سعید داد اشتباه بود. در حال حاضر بازی ها سخت و فشرده است و تیم ها به هم نزدیکند، در این شرایط بازیکن ما سه اخطاره شد اما در مجموع قضاوت داور خوب بود.

پورموسوی در ادامه در رابطه با اینکه گفته می شود اگر بازیکنان نتوانند ۵۰ درصد از قراردادهایشان را از این باشگاه دریافت کنند می توانند از استقلال خوزستان جدا شوند، اظهار کرد: تا چند هفته پیش بازیکنان معترض بودند مطالبات آنها پرداخت نشده و راهکار باشگاه این بود که اگر تا نیم فصل طبق برنامه پرداخت ها صورت نگیرد، آنها می توانند فسخ کنند. حل مشکلات ما نیازمند همبستگی است و از مسئولان استان می خواهم کمک کنند مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا بتوانیم در مسابقات آسیایی ما عملکرد خوبی داشته باشیم.

کد N1564610

وبگردی