آفتاب

قاتلی که دنبال ازدواج با زن سرایدار بود

قاتلی که دنبال ازدواج با زن سرایدار بود

اصرار داشتم زن جوان از همسرش جدا شود و با من ازدواج کند که متوجه شدم وی قصد دارد از من شکایت کند به همین دلیل با طراحی نقشه، اسلحه خریدم و...

حدود ساعت 2 بامداد 18 خرداد سال جاری اهالی کوچه بهروز در خیابان ولیعصر (بالاتر از پارک وی) با شنیدن صدای تیراندازی از یک شرکت بازرگانی با پلیس تماس گرفتند که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 101 تجریش در محل اعلام خبر حاضر شدند.
با ورود مأموران به شرکتی که صدای تیراندازی از آن شنیده شده بود، آنها با جسد غرق در خون زن جوان و پیکر نیمه‌جان همسر وی مواجه شدند و بلافاصله مرد جوان که از ناحیه پهلو هدف گلوله قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد.
دقایقی بعد مراتب این تیراندازی مرگبار به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که سجاد منافی آذر؛ بازپرس ویژه امور جنایی تهران در محل وقوع جرم حاضر و مشخص شد زن و مرد جوان سرایدار شرکت بودند و در اتاق سرایداری سکونت داشتند؛ آنها هنگام بازگشت از خانه یکی از دوستانشان، مقابل در شرکت از سوی مرد سیاهپوشی مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

همچنین مشخص شد زن جوان از ناحیه بالای بدن هدف چهار گلوله قرار گرفته که به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است؛ با ادامه تحقیقات، پنج پوکه و یک فشنگ تیر جنگی مربوط به سلاح کمری از صحنه وقوع جرم کشف شد.
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم این تیراندازی مرگبار آغاز شد و درحالیکه قاتل از خود هیچ ردپایی به جا نگذاشته بود، همسر مقتول پس از بهبودی نسبی اطلاعاتی از قاتل در اختیار مأموران قرار داد و گفت: چند ماه قبل برای کار با همسرم به تهران آمدیم و پس از مدتی در شرکت بازرگانی به عنوان سرایدار استخدام شدیم، چند وقت پیش با مرد جوانی به نام هوشنگ که در کوچه بالایی شرکت، سرایدار ساختمانی بود, آشنا شدم، من به رابطه او با همسرم شک کرده بودم تا اینکه شب حادثه هنگام بازگشت از منزل یکی از دوستانمان, مقابل در شرکت، با هوشنگ که لباس سیاهی بر تن داشت، مواجه شدیم؛ هوشنگ ناگهان با اسلحه‌اش به سمت من و همسرم شکلیک کرد و متواری شد.

با کشف این سرنخ تلاش برای بازداشت هوشنگ آغاز و مشخص شد وی پس از ارتکاب جرم به یکی از شهرستانهای غربی کشور گریخته است، سرانجام مأموران توانستند هوشنگ را اواخر تیر ماه سال جاری بازداشت و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل کنند.
هوشنگ با حضور در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره جرئیات قتل زن جوان به بازپرس پرونده گفت:  در کوچه بالایی شرکت بازرگانی، سرایدار ساختمانی بودم و مدتی قبل از قتل، با مقتول آشنا شدم و پس از مدتی به وی پیشنهاد ازدواج دادم، پس از این پیشنهاد، مقتول و همسرش ارتباطشان با من را قطع کردند اما من اصرار داشتم زن جوان از همسرش جدا شود و با من ازدواج کند که متوجه شدم وی قصد دارد از من شکایت کند به همین دلیل با طراحی نقشه، اسلحه خریدم و منتظر مناسب برای گرفتن انتقام ماندم.

وی ادامه داد: شب حادثه در نزدیکی شرکت کمین کردم و منتظر مقتول و همسرش ماندم تا اینکه مقتول و همسرش از راه رسیدند؛ نقشه خود را عملی کردم و پس از تیراندازی به آنها از آنجا گریختم.

متهم این پرونده در ادامه تحقیقات صحنه جنایت را بازسازی کرد و چند روز قبل برای اخذ آخرین دفاع در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد، همچنین این پرونده با اتمام تحقیقات و صدور کیفرخواست به زودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم این پرونده برای محاکمه در دادگاه حاضر می‌شود.

منبع: تسنیم
کد N1564419

وبگردی