آفتاب

خیز تیم والیبال عمران برای پیروزی مقابل بانک سرمایه در ساری

خیز تیم والیبال عمران برای پیروزی مقابل بانک سرمایه در ساری

ساری - ایرنا - سرمربی تیم عمران ساری گفت که بازیکنانش توانایی برد در برابر تیم بانک سرمایه را در دیدار خانگی در ساری دارند.

بهزاد محمودی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بانک سرمایه با داشتن بازیکنان ملی پوش یکی از قدرتمند ترین تیم در این فصل از رقابت های والیبال است و بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت.
وی ادامه داد : با احترامی که برای این تیم و بازیکنانش قائلم ، چیزی جز برد ما را نمی تواند خوشحال کند و برای برد وارد زمین می شویم و امیدواریم که این خواسته ما محقق شود.
محمودی اظهار داشت : جاه طلبی بازیکنان ما در نیم فصل رقابت های والیبال لیگ برتر ، تیم عمران را در بین چهار تیم برتر این رقابت ها قرار داده و این جاه طلبی نیز می تواند زمینه شکست هر تیمی از جمله بانک سرمایه را نیز به دنبال داشته باشد.
** برگشت انگیزه در بازیکنان عمران با شارژ مالی
سرمربی تیم عمران ساری همچنین گفت : بازیکنانم در دیدار با هاوش گنبد به علت پرداخت نشدن دستمزد شاید انگیزه زیادی برای بازی نداشتند و بی انگیزگی شکست ما را در آن بازی رقم زد ، ولی در مقابل بانک سرمایه اینگونه نیستیم.
محمودی افزود : اکنون با پرداخت بخشی از قرداد بازیکنان از سوی باشگاه ، انگیزه آنان در برابر بانک سرمایه افزایش یافته است و این هم می تواند احتمال پیروزی ما را افزایش دهد.
** توصیه به پرهیز از حواشی در سالن
سرمربی عمران ساری گفت : تیم ما هواداران فهیم و خوبی دارد و تاکنون هیچ بی احترامی به تیم مقابل نداشتند و امیدوارم که این روند را در دیدار خانگی ما در برابر بانک سرمایه نیز ادامه دهند.
محمودی افزود : هواداران ما باید تیم محبوب خودشان را تشویق کنند تا بازیکنان با روحیه بالایی در برابر تیم مقابل بازی کنند ، ولی نباید به گونه ای رفتار کنند که بی احترامی به بازیکنان تیم مقابل به خصوص ملی پوشان محسوب شود.
وی ادامه داد : ملی پوشان ، سرمایه های کشورمان هستند که سال های متمادی برای برافراشتن پرچم ایران در میادین جهانی زحمت کشیدند و باید مورد احترام همه باشند و از تلاششان قدردانی کنیم.
محمودی به ملی پوشان حاضر در تیم های باشگاهی هم توصیه کرد به گونه ای رفتار نکنند که بی احترامی به ملی پوشان به حساب آید و این در شان ملی پوشان به عنوان الگوی جامعه نیست.
تیم عمران ساری در هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران پنجشنبه شب یازدهم آذر در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان بانک سرمایه است.
بانک سرمایه هم اکنون با 18 امتیاز صدرنشین این رقابت هاست و تیم عمران ساری هم از هشت بازی گذشته اش در این رقابت ها با 14 امتیاز در رده چهارم و پس از تیم های بانک سرمایه ، پیکان و سایپا قرار دارد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
کد N1564051

وبگردی