آفتاب
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس حمایت همه اقشار را می طلبد

ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس حمایت همه اقشار را می طلبد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ساخت زائرسرای این استان در مشهد مقدس برای اسکان عاشقان پیشوای هشتم شیعیان، کمک و حمایت جدی همه اقشار را می طلبد.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در جمع عزاداران امام رضا (ع) در مصلی بیت المقدس اراک افزود: ایجاد خشت ها و خانه های بهشتی برای سفر عاشقان امام رضا با هزینه ای مناسب و کم به مشهد مقدس، از خواسته های مهم رهبر معظم انقلاب است و نیاز است که همه در این کار خیر مشارکت کنند.
وی بیان کرد: شهردار مشهد مقدس زمینی به وسعت 946 متر مربع و با پروانه ساخت 13طبقه ساختمان را به این طرح استان مرکزی اختصاص داده و سال گذشته آئین عملیات اجرایی آن با حضور آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.
امام جمعه اراک ادامه داد: ساخت این طرح نیازمند حداقل 150 میلیارد ریال اعتبار است و اگر عملیات ساخت آن به موقع اجرا نشود قرارداد مذکور فسخ می شود و زمین اختصاص یافته به دیگران واگذار می شود.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: خانه بهشتی استان مرکزی مختص تمام شهرستان های این استان و مردم نقاط مختلف استان مرکزی است وباید در این امر خیر گام های بلندی برداشته شود تا فرصت ایجاد شده از دست نرود.
وی تاکید کرد: صنایع استان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا باید تلاش مضاعفی به کار گیرند.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: خیران در انجام کارهای به امر مشورت کردن توجه ویژه داشته باشند تا کارهای اولویت دار با سرعت بیشتری اجرا شود.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: دفاع از عالم اسلام باید به عنوان هدف اصلی همه مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: اسلام امروز نیاز به عمار یاسرها، بلال ها، مطهری ها، بهشتی ها و رجایی ها دارد و همه بدانند دشمنان همیشه در کمین هستند تا به ارزش های اسلامی ضربه وارد کنند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مقابله و مبارزه جدی با منافقان و دشمنان، دفاع از مظلوم و توجه به امر به معروف و نهی از منکر امری واجب است که باید مورد توجه قرار گیرد.
پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مداحی و عزاداری امام رضا (ع) در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری**انتشار دهنده:مژگان حیدری*
کد N1563858

وبگردی