آفتاب
بزرگراهی که در طول سال میزبان زائران رضوی است

جاده ای که با نام امام هشتم گره خورد/خدمت رسانی به عاشقان رضوی

جاده ای که با نام امام هشتم گره خورد/خدمت رسانی به عاشقان رضوی

پاکدشت-بزرگراه امام رضا(ع) در پاکدشت، در ایام مختلف سال میزبان زائران رضوی است و مردم و مسئولان این شهرستان همواره کوشیده اند تا خدمات مطلوبی را به دوستداران امام هشتم ارائه کنند.

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: شهرستان پاکدشت در جنوبشرق استان تهران در طول ایام سال، افتخار میزبانی از زائران و دوستداران هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را دارد.

بزرگراه امام رضا(ع) در شهرستان پاکدشت، در مسیر حرکت زائران رضوی قرار دارد و این فرصت کم نظیری را در اختیار مردم پاکدشت قرار داده تا عشق و ارادت خود به اهل بیت عصمت و طهارت را نشان دهند.

طی روزهای اخیر حجم تردد در محور امام رضا(ع) پاکدشت با حضور زائران رضوی افزایش پیدا کرده و مردم سراسر ایران اسلامی با حضور در جاده ای که به نام امام هشتم نامگذاری شده، به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

جمعی از دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در کنار پلیس، در ایام منتهی به سالروز شهادت امام هشتم، خدمت رسانی به زائران رضوی را در دستور کار قرار دادند.

برپایی نمایشگاه فرهنگی در محور امام رضا(ع) پاکدشت

برنامه فرهنگی و تبلیغی نیز در ایام منتهی به سالروز شهادت امام هشتم (ع) در این محور تدارک دیده شده است که از جمله آن می توان به برپایی نمایشگاه در جاده امام رضا(ع) اشاره کرد.

بزرگراه امام رضا(ع) در شهرستان پاکدشت، در مسیر حرکت زائران رضوی قرار دارد و این یک فرصت کم نظیر برای فعالان فرهنگی به حساب می آید

فرهنگ سازی شهروندی، تعمیق باورهای دینی، صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب و تبیین و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از جمله محورهایی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

فرامرز مولایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این نمایشگاه به همت شهرداری پاکدشت در مسیر منتهی به جاده امام رضا(ع) راه اندازی شده که می تواند دستاوردهای فرهنگی و تبلیغی فراوانی را داشته باشد.

محسن احمدی از کارشناسان فرهنگی و تبلیغی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور امام رضا(ع) در پاکدشت یک ظرفیت بزرگ فرهنگی به حساب می آید.

در طول سال هزاران نفر با حضور در جاده امام رضا(ع) به سمت مشهد مقدس حرکت می کنند

وی افزود: در طول سال هزاران نفر با حضور در جاده امام رضا(ع) به سمت مشهد مقدس حرکت می کنند و این امر یک فرصت مناسب تبلیغی را در اختیار مسئولان شهرستان پاکدشت قرار می دهد.

احمدی ادامه داد: بدون تردید محور امام رضا(ع) پاکدشت می تواند بستر و زمینه مناسبی برای گسترش و تعمیق ارزش های رضوی در جامعه اسلامی باشد و برنامه ریزی منسجم تر در این زمینه ضروری است.

پلیس شهرستان پاکدشت نیز در ایام منتهی به سالروز شهادت امام رضا(ع) خود را آماده خدمت رسانی به زائران رضوی کرد.

خدمت به زائران رضوی یک سعادت بزرگ است

سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که محور امام رضا(ع) در طول سال پذیرای زائران رضوی است، اظهار داشت: محور امام رضا(ع) از جمله محورهای پرتردد در شرق استان تهران محسوب می شود.

وی با تأکید بر این نکته که شهرستان پاکدشت افتخار دارد که زائران رضوی از محور امام رضا(ع) این شهرستان عبور می کنند، افزود: این یک سعادت بزرگ برای مردم و مسئولان شهرستان پاکدشت محسوب می شود که می توانند به زائران رضوی خدمت کنند.

آدینه وند ادامه داد: در ایام منتهی به سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)، بسیاری از عاشقان و ارادتمندان به این امام همام، محور امام رضا(ع) را برای رسیدن به مشهد مقدس انتخاب کردند.

حضور جدی پلیس در محور امام رضا(ع) پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به حضور پلیس در محور امام رضا(ع) گفت: پلیس در محور امام رضا(ع) حضور جدی دارد و می کوشد تا خدمت رسانی مطلوبی را به زائران رضوی ارائه کند.

آدینه وند با تأکید بر این نکته که پس از مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع)، موج بازگشت مسافران آغاز می شود، یادآور شد: محور امام رضا(ع) در روزهای پایانی هفته با افزایش حجم ترافیک روبرو خواهد شد و امیدواریم خدمت رسانی مطلوبی به زائران رضوی شود.

به هر ترتیب بزرگراه امام رضا(ع) در پاکدشت، در ایام مختلف سال میزبان زائران رضوی است و مردم و مسئولان این شهرستان همواره کوشیده اند تا خدمات مطلوبی را به دوستداران امام هشتم ارائه کنند، برنامه هایی که می تواند با برنامه ریزی منسجم تر و استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستانی، به شکل مطلوب تری در سال های آینده دنبال شود.

کد N1563769

وبگردی