آفتاب

نماینده مجلس: برخی تلاش دارند خدمات دولت را ناکارآمد جلوه دهند

نماینده مجلس: برخی تلاش دارند خدمات دولت را ناکارآمد جلوه دهند

سبزوار-ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با طرح موضوع استیضاح در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن خدمات دولت تدبیر و امید هستند.

رمضانعلی سبحانی فر عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار و جمعی از مردم داورزن واقع در غرب خراسان رضوی افزود: مجلس دهم متشکل از نمایندگانی است که مصالح عموم مردم را درنظر می گیرند و نسبت به مسائل مهم کشور با منطق و عقلانیت برخورد و نسبت به آن تصمیم گیری می کنند.
وی ادامه داد: نمایندگانی که شیوه استیضاح را بکار بسته اند باید بدانند که این افراد تصمیم گیرنده برای مجلس نیستند.
این نماینده مجلس گفت: نباید از اتفاق ناگوار حادثه قطار در استان سمنان منافع سیاسی را دنبال کرد. برخی از نمایندگان مجلس از سر دلسوزی و بدون اینکه بدانند چه عاملی سبب وقوع این اتفاق شده مساله استیضاح را مطرح کردند.
وی افزود: استیضاح به عنوان حق نمایندگان مجلس در قانون مشخص شده اما راه حل نهایی برای بررسی موضوع و رفع مشکل نیست. می توان برای شفاف شدن موضوع حادثه ناگوار قطار در سمنان از فرصت طرح سئوال از وزیر و مسئولان استفاده کرد.
سبحانی فر ادامه داد: نمایندگان در دوران تعطیلی به سر می برند و هنوز در مجلس حضور ندارند که موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی مطرح شود.
مرکز شهرستان 21 هزار نفری داورزن در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **منتشرکننده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
کد N1563461

وبگردی