آفتاب
جدال لفظی دو نماینده شورای شهر؛

پیرهادی: عذرخواهی نکنید، شکایت می‌کنیم/حکیمی‌پور:عذرخواهی نمی‌کنم

پیرهادی: عذرخواهی نکنید، شکایت می‌کنیم/حکیمی‌پور:عذرخواهی نمی‌کنم

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اگر حکیمی‌پور به دلیل انتشار اسناد محرمانه، از شورای شهر و مردم عذرخواهی نکند به دلیل افترا از وی شکایت می‌کنیم، حکیمی پور نیز گفت: عذرخواهی نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پیرهادی در آغاز سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: در جلسه‌ای که من غایب بودم مقرر شده است که حکیمی پور به واسطه ارائه اسناد مخدوش و مجهول به خبرنگاری در خصوص واگذاری املاک عذرخواهی کند.

پیرهادی افزود: تاکنون بنده دو هفته صبر کردم و حکیمی‌پور اقدام به عذرخواهی نکرده است. اگر طی یک یا دو روز آتی این اقدام عذرخواهی از سوی این عضو شورا انجام نشود شکایت رسمی خود را از این فرد به جرم توهین، افترا و تهمت تقدیم قوه قضاییه می‌کنم.

پیرهادی گفت: دادستانی نیز اعلام کرده که حکیمی‌پور این اسناد مجهول را منتشر کرده است. این در حالی است که حکیمی‌پور به بنده، آقای ساعی و خانم آباد قبل از اعلام دادستانی مبنی بر انتشار اسناد گفته بود هرکس این اسناد را منتشر کرده کار زشت و قبیحی انجام داده و افراد پستی بوده‌اند.

عذرخواهی نمی‌کنم/همه شورای شهر باید عذرخواهی کند

احمد حکیمی پور نیز با بیان این مطلب که طبق قانون شورای شهر ۱۵ دقیقه زمان برای پاسخگویی به این اتهام دارد، گفت: خواهش می‌کنم که موضوع را به حاشیه نرانید.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: اگر قرار باشد عذرخواهی صورت گیرد، عذرخواهی کل شورا از مردم به دلیل قصور انجام شده در نظارت است.

حکیمی پور تاکید کرد: بهتر است جلسه روز یکشنبه برای تنویر افکار عمومی منتشر شود تا معلوم شود چه کسی راست می‌گوید و چه کسی حرف کذب می‌گوید.

وی با بیان اینکه من نگفته‌ام که فرد منتشر کننده پست است، گفت: من چنین نسبتی ندادم و در دهان من حرف نگذارید من تنها اعلام کردم که این کار خوبی نیست و بهتر است مراقب اظهارات باشیم.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز پس از شنیدن اظهارات حکیمی پور گفت: تا آنجایی که به خاطر دارم جنابعالی تقبل کرده‌اید از عهده کاری که انجام داده‌اید بر می‌آیید، اما نیامدید.

وی افزود: هر چند که بحث عذرخواهی نبود اما وقتی دوستانتان نیز گفتند که شما کار بدی کردید اعلام داشتید که آن را درست می‌کنید که هنوز آن را درست نکرده‌اید.

چمران در خصوص عذرخواهی شورای شهر تهران نیز گفت: شورا از چه چیزی باید عذرخواهی کند؟ وقتی کس دیگری کار کرده است.

کد N1563341

وبگردی