آفتاب

یک جلسه تعطیلی تمرین تیم لیگ یکی به دلیل گرسنگی بازیکنان!

یک جلسه تعطیلی تمرین تیم لیگ یکی به دلیل گرسنگی بازیکنان!

تمرینات تیم راه آهن تهران روز گذشته تنها به این دلیل تعطیل شد که چند بازیکن این تیم به دلیل سوء تغذیه و گرسنگی امکان تمرین کردن نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم قدیمی و ریشه دار راه آهن تهران از بحران مالی رنج می برد. تا جایی که حتی تمرین روز گذشته این تیم به دلیل سوء تغذیه دو سه بازیکن به تعطیلی کشیده شد.

در آخرین تمرین این تیم که روز یکشنبه انجام شد، یکی از بازیکنانش در جریان تمرین بی‌حال شد و امکان تمرین نداشت که مشخص شد این بی‌حالی به دلیل سوء تغذیه این بازیکن حادث شده است. به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پاشازاده بعد از اطلاع از وضعیت بازیکن تیمش تصمیم گرفت روز گذشته تمرین را تعطیل کرده تا به تغذیه  این بازیکنان رسیدگی شود. 

راه آهنی ها امروز و از ساعت ۱۳ تمرین خود را در ورزشگاه صباشهر انجام می‌دهند تا در صورت حل شدن مشکل مالی سفر شان، آخر هفته راهی کرمان شوند.

تیم راه آهن در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور، روز پنجشنبه میهمان تیم مس کرمان است. این تیم در پایان هفته چهاردهم با ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و حریف این تیم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم این جدول حضور دارد.

کد N1563158

وبگردی