آفتاب
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران؛

گزارش مکتوب واگذاری املاک در اختیار شورا قرار نگرفته است

گزارش مکتوب واگذاری املاک در اختیار شورا قرار نگرفته است

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه گزارش واگذاری املاک در اختیار شورا قرار نگرفته گفت: در اختیار داشتن نسخه ای از گزارشات، کمترین حق یک عضو شورای شهر است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حکیمی پور در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش شهردار تهران درباره واگذاری املاک گفت: شهردار تهران ۱۱ آبان ماه گزارشی را در خصوص موضوعات و مسائل مربوط به واگذاری املاک در صحن شورا ارائه داد و قرار شد این گزارش به صورت مکتوب در اختیار اعضای شورای شهر قرار بگیرد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران اضافه کرد: من در همان جلسه تذکری را به هیئت رئیسه دادم مبنی بر اینکه شهردار تهران درباره این گزارش یک ساعت و نیم صحبت کرده اما اعضاء تنها ۲۰ دقیقه زمان برای طرح سوال هایشان داشتند.

وی اضافه کرد: من در همان جلسه عنوان کردم از صحبت های شهردار تهران قانع نشدم و این موضوع را به جد پیگیری می کنم.

حکیمی پور در ادامه با اشاره به نامه خود به رئیس شورای شهر تهران گفت: در نامه ای که برای آقای چمران فرستادم، از ایشان درخواست کردم تا فیلم جلسه پاورپوینت و گزارش شهردار در اختیار اعضاء شورای شهر قرار گیرد، اما رئیس شورای شهر عنوان کرد مطالب دکتر قالیباف مکتوب نبوده و قابل ارائه نیست.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران اضافه کرد: سوال من این است که اگر گزارش شهردار تهران مکتوب نبوده و در اختیار اعضاء شورای شهر قرار نگیرد، چطور می توان صحت و سقم آن را مشخص کرد.

وی اضافه کرد: رئیس شورای شهر درباره فیلم جلسه نیز گفت که این فیلم حاوی صحنه های نامناسبی است و به صلاح نیست که منتشر شود.

حکیمی پور اضافه کرد: این کمترین حق عضو یک شورا است، ضمن اینکه من چیز وحشتناکی در آن فیلم ندیدم.

پس از صحبت های حکیمی پور، مهدی چمران در پاسخ به تذکر ایشان گفت: فیلم صحنه های خوبی نداشت و انتشار آن به صلاح نبود.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: ضمن اینکه ما فیلم جلسه را در اختیار شما قرار دادیم و گزارش جلسه نیز هر وقت از سوی شهردار ارسال شود، ما خدمت شما تقدیم می کنیم.

کد N1563096

وبگردی