آفتاب
رئیس پلیس‌راه استان همدان خبر داد:

واژگونی آمبولانس در جاده ملایر - همدان ۲ کشته برجای گذاشت

واژگونی آمبولانس در جاده ملایر - همدان ۲ کشته برجای گذاشت

نهاوند- رئیس پلیس‌راه استان همدان از واژگونی آمبولانس در کیلومتر ۶ محور ملایر - همدان خبر داد و گفت: در جریان این حادثه ۲ نفر جان باختند.

سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علت اصلی سانحه واژگونی یک دستگاه آمبولانس متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کیلومتر ۶ محور ملایر همدان، گفت: این آمبولانس که با دو سرنشین از خوزستان به مقصد گیلان در حال حرکت بود دچار سانحه شد.

وی بابیان اینکه زمان وقوع این حادثه صبح دوشنبه بین ساعت ۸ و۱۵ تا ۸ و ۱۹ دقیقه بوده است گفت: متأسفانه با توجه به محدودیت سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در این محور طی بررسی‌های کارشناسان پلیس‌راه تخطی از سرعت مطمئنه اصلی‌ترین علت این واژگونی بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به اینکه علائم هشداری و اطلاعاتی در این محور در خصوص وجود محدودیت سرعت وجود دارد، اظهار کرد: عدم بستن کمربند ایمنی و بی‌توجهی و یا کم‌توجهی به علائم هشداری موجب شد هر دو سرنشین این آمبولانس با پرت شدن به بیرون و برخورد آن‌ها از ناحیه سر با آسفالت دچار مجروحیت شدید شوند.

وی با اشاره به اینکه پس از حادثه دو مجروح بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان بعثت اعزام شدند، تصریح کرد: متأسفانه پس از انتقال این ۲ مصدوم به بیمارستان بعثت شهر همدان به علت شدت جراحات وارده مصدومان این حادثه جان خود را از دست دادند.

کد N1563050

وبگردی