آفتاب

حکیمی پور: انتشار موضوع واگذاری املاک شهرداری تهران وظیفه قانونی من بود

حکیمی پور: انتشار موضوع واگذاری املاک شهرداری تهران وظیفه قانونی من بود

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه در خصوص انتشار موضوع واگذاری املاک شهرداری به وظیفه قانونی خود عمل کرده گفت: در این رابطه از کسی عذرخواهی نمی کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حکیمی پور روز سه شنبه در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: پیش تر از سوی پیرهادی(عضو هیات رئیسه شورا) اعلام شده بود که انتشار اسناد و خبر واگذاری های املاک شهرداری تخلف است اما می گویم که در این رابطه به کسی در این رابطه تعهدی نداده و از اینکه هر نسبتی به من بدهند نیز هراسی ندارم.
وی تصریح کرد: از همه اعضای شورا می خواهم که حاشیه نروند و اگر قرار بر عذرخواهی باشد، باید همه اعضای شورا از مردم عذرخواهی کنند.
حکیمی پور با درخواست از هیات رئیسه شورا برای انتشار گزارش جلسه ای که نخستین بار موضوع واگذاری املاک شهرداری در آن مطرح شد، گفت: اگر مرد هستیم و روی حرفمان اصرار داریم باید این گزارش منتشر شود تا معلوم شود راستگو کسیت و کذاب چه کسی است.
وی تاکید کرد که هرگز نگفته کسی که اسناد واگذاری املاک را در اختیار رسانه ها قرار داده، آدم پستی است بلکه گفته بودم که این اقدام، «خوب» نبوده است.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به صحبت های حکیمی پور گفت: عذرخواهی شورای شهر در این خصوص بی معنی است و هرکسی که اقدام به انتشار اسناد کرده، باید عذرخواهی کند.
به گزارش ایرنا، اخبار مربوط به واگذاری املاک شهرداری تهران نخستین بار از طریق سایت معماری نیوز منتشر شد و بعدا اعلام شد که این اسناد از طریق احمد حکیمی پور در اختیار مدیر این سایت قرار گرفته است.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343/6539//1625
کد N1563030

وبگردی