آفتاب

شکم قاچاقچی برای کشف و ضبط 2 کیلوگرم مواد مخدر شکافته شد

شکم قاچاقچی برای کشف و ضبط 2 کیلوگرم مواد مخدر شکافته شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شکم قاچاقچی 20 ساله توسط پزشک جراح به منظور کشف و ضبط 208 بسته مواد مخدر بلعیده شده از نوع تریاک و نجات جان، مورد جراحی قرار گرفت.

سرهنگ مختار شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برابر اخبار و گزارش های مردمی، پلیس مبارزه با موادمخدر این استان متهم را سوم آذر جاری هنگام تردد با خودروی سواری کرایه ای در مسیر ارتباطی زنجان به میانه، شناسایی و دستگیر کرد.
وی اظهار کرد: وضعیت نامناسب جسمی متهم در حین بازجویی و تحقیقات از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر، شک ماموران را بر انگیخت که پس از هماهنگی با مقامات قضایی استان، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
شیرمحمدی ادامه داد: پس از انجام رادیولوژی (عکسبرداری) بسته های بلعیده شده در روده و معده این متهم مشاهده شد و برای بیرون کشیدن مواد مخدر و نجات دادن جانش از مرگ حتمی، مورد جراحی قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم که غیربومی می باشد این مقدار تریاک مکشوفه را در قالب بسته های کوچک بلعیده بود که پس از عمل جراحی، به منظور ادامه مداوا و درمان در بیمارستان بستری شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1562976

وبگردی