آفتاب

استقبال از غرفه ایمیدرو در نمایشگاه رم

استقبال از غرفه ایمیدرو در نمایشگاه رم

غرفه ایمیدرو در نمایشگاه رم با استقبال مدیران و متخصصان بخش معدن و صنایع معدنی مواجه شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و ...

غرفه ایمیدرو در نمایشگاه رم با استقبال مدیران و متخصصان بخش معدن و صنایع معدنی مواجه شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، نمایشگاه ارائه توانمندی‌های ایران در بخش‌های مختلف صنعتی،‌ معدنی،‌ گردشگری و... که در پایتخت ایتالیا-رم- طی روزهای 22 تا 26 نوامبر (2تا 6 آذر)برگزار شد،‌ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. سلمان نصر، کارشناس اقتصادی و توسعه بازار ایمیدرو،‌ به ارائه برنامه‌های این سازمان در جهت جذب سرمایه در بخش‌های فولاد،‌ سنگ‌آهن،‌ آلومینیوم، مس، طلا،‌ روی و همچنین امور زیربنایی و صنایع انرژی‌بر در سواحل جنوبی پرداخت.

در این نمایشگاه، ایمیدرو با ارائه پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری و همکاری در زنجیره‌های مختلف معدنی و برنامه‌های توسعه این بخش طی برنامه ششم و چشم‌انداز 1404، جلساتی نیز با مدیران بیش از ٢٥ شرکت‌های مختلف ایتالیایی برگزار کرد. این شرکت‌ها که علاقه‌مند به همکاری با ایران شده‌اند، در بخش‌های مهندسی و طراحی، انرژی، صنایع فلزی،‌ ماشین‌آلات و... فعالیت دارند.در این نمایشگاه علاوه بر ایمیدرو، شرکت ایراسکو که یکی از زیرمجموعه‌های ایمیدرو در اروپا است نیز حضور فعالی داشت و علی‌رضا بنکدار یکی از مدیران شرکت ایراسکو ضمن تشریح فعالیت‌های ایراسکو از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل این شرکت به‌عنوان یکی از بازوهای اجرایی ایمیدرو و بخش معدن و صنایع معدنی ایران توضیحاتی به مخاطبان و سرمایه‌گذاران ارائه داد. وی تاکید کرد: ایراسکو می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی شرکت‌های اروپایی و به‌ویژه ایتالیایی نقش اساسی در پسا برجام داشته باشد و شرکت‌های سرمایه‌گذار با اطمینان بیشتری در طرح‌های ایمیدرو مشارکت کنند.

کد N1562722

وبگردی