آفتاب

دلیل تقابل جریان حزب الهی با جریان‌های سیاسی غیرارزشی، زندگی رفاه زده است

دلیل تقابل جریان حزب الهی با جریان‌های سیاسی غیرارزشی، زندگی رفاه زده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دلیل تقابل جریان حزب الهی با مزدوران استکبار و جریان‌های سیاسی غیر ارزشی، همین زندگی رفاه زده است و باید گفت دعوا بر سر وزارت و وکالت و قدرت نیست.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد علم الهدی ظهر دوشنبه در آیین سوگواری سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) که در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه طی دو قرن و نیم در تحولات سیاسی شکل گرفته، فرزندان پیامبر اسلام شکنجه، شهید و در زندان‌ها مبحوس شدند، اظهار کرد: مظلومیت پیامبر اسلام ستودنی است و این مظلومیت بین خاندان پیامبر تنها به خود ایشان اختصاص دارد، زیرا فجایعی که به پیامبر وارد می‌شده بی سابقه بوده و تقابل دشمن  با ایشان ۲۴۰ سال ادامه داشت.

وی افزود: پیامبر اسلام تاثیری شگرف بر تمام دنیا علیالخصوص امپراطوری‌های بزرگ داشت و در طی ۲۳ سال در شبه جزیره عربستان، دین اسلام را گسترش داد.

 نماینده ولی فقیه در مشهد تصریح کرد: در راه دعوت مردم به دین اسلام، پیامبر بسیار مورد اذیت و آزار قرار گرفت اما هیچ موقع از هدایت مردم دست نکشید و خود ایشان همواره میفرمایند که در راه دعوت امت به دین اسلام هیچ پیامبری به اندازه من اذیت نشد.

وی ادامه داد: دلیل این گفته پیامبر اسلام (ص) این است که دعوت آن حضرت به یکتاپرستی مدام بود که منظور از این تداوم وجود فرزندان ایشان در این راه و در نهایت دعوت مهدی موعود به دین مبین اسلام است.

علم الهدی با بیان اینکه وجود عواملی باعث رفاه زدگی مردم شده بود، گفت: از جمله این عوامل وضعیت فرهنگی جامعه، کم بصیرتی مردم و برخی از جریان‌های سیاسی با ترویج لاابالی گری در جامعه بود.

وی تاکید کرد: دلیل تقابل جریان حزب الهی با مزدوران استکبار، جریان‌های سیاسی غیر ارزشی، همین زندگی رفاه زده است و باید گفت دعوا بر سر وزارت و وکالت و قدرت نیست.

 امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه بصیرت و ولایتمداری مردم مانع از تبدیل جامعه اسلامی به عرصه خوش گذرانی می‌شود، ابراز کرد: برخی در این راه با دوستی با استکبار و پیاده کردن تز " توسعه تعامل با جهان" را ‌در پیش گرفته‌اند و رفاه مردم را در گروی تعامل با آمریکا می‌دانند که این اشتباه است.

وی اضافه کرد: دشمنان امروز اسلام نسبت به دوران پیامبر بیشتر شده است و آن‌ها قصد دارند همان اقدامات گذشته را نسبت به مسلمانان تکرار کنند.

کد N1562580

وبگردی