آفتاب
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی/ایران آزادانه عمل می کنند

تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی/ایران آزادانه عمل می کنند

ورامین- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت، کارهای مختلفی را انجام می دهد تا ایران زمین بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ظهر دوشنبه در جمع عزاداران ورامینی در مسجد چهارده معصوم(ع) اظهار داشت: رفتارهای ما در جامعه باید به گونه ای باشد که از شیعه و پیرو اهل بیت عصمت و طهارت انتظار می رود.

وی افزود: بر اساس آموزه های دینی، رفتار انسان به عنوان تفکر وی محسوب می شود و حضرت علی(ع) نیز در این زمینه می فرمایند که رفتار ما بازتاب عقل ما خواهد بود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر این نکته که همواره باید به دنبال خدمت به مردم بود، ادامه داد:امام خمینی(ره) اگرچه یک فرد محسوب می شد اما به اندازه یک ملت بود و در اوج خدمت می گفت که به من به جای رهبر، خدمت گذار بگویید.

دشمن به دنبال زمین زدن ایران است

وی با اشاره به این نکته که امروز ما باید ادامه دهنده راه و مسیر امام راحل و شهدا باشیم، اضافه کرد: ما نیز باید نظیر امام راحل و شهیدان بهشتی و مدرس برای مردم خود خدمتگذاری کنیم.

تقوی در ادامه با اشاره به این نکته که برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تعظیم شعائر دینی است، بیان داشت: زمانی که مردم شهرستان ورامین می آیند و در جایی دور هم جمع می شوند و درباره سیره پیامبر اکرم(ص) و امام مجتبی(ع) سخنرانی و عزاداری می کنند، نشان می دهد که در ورامین یک حرکت بزرگ و مهم در حال انجام است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر برنامه ریزی دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران متذکر شد:امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت، کارهای مختلفی را انجام می دهد تا ایران زمین بخورد.

ملت ایران با فرهنگ عاشورا عجین شده است

تقوی تأکید کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود از ابزارهایی نظیر ماهواره و فضای مجازی نیز استفاده می کند تا جمهوری اسلامی ایران از این طریق ضربه سنگینی را متحمل شود.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز متذکر شد: امروز دشمن به خوبی فهمیده که جمهوری اسلامی ایران از طریق نظامی شکست ناپذیر است و به همین خاطر جنگ نرم و فرهنگی را با استفاده از ابزارهایی نظیر ماهواره و فضای مجازی در پیش گرفته است.

تقوی با تأکید بر این نکته که ملت ایران با فرهنگ عاشورا عجین شده اند، عنوان کرد: ایران یک کشور عاشورایی است و ملت ایران با تأسی از این فرهنگ، به صورت آزادانه تصمیم می گیرند و اجازه دخالت را نیز به کسی در امور کشور نمی دهند.

تقدیر از اقدامات خوب شهرستان ورامین برای گرامیداشت ۲۸ صفر

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: این راهپیمایی ها و عزاداری پیاده در روز رحلت ائمه معصومین بسیار خوب و عالی است و بدون تردید بهترین امر به معروف و نهی از منکر را مردم شهرستان ورامین انجام دادند.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم ورامین در مراسم ۲۸ صفر ادامه داد:مردم شهرستان ورامین حق خود را به پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) ادا کردند.

تقوی با اشاره به انجام برخی اقدامات خوب فرهنگی در ورامین اضافه کرد: کارهای فرهنگی بسیار زیبایی در شهرستان ورامین انجام شده است و زمانی که بنده وارد شهرستان شدم، پارچه های مشکی را بر سر هر کوچه و خیابان مشاهده کردم ودرب مغازه ها نیز پارچه مشکی نصب شده بود که این اقدام، یک حرکت زیبا و پسندیده محسوب می شود.

کد N1562515

وبگردی