آفتاب
دری نجف آبادی:

سیره نبی مکرم اسلام(ص) نقشه راه کمال و سعادت بشر است

سیره نبی مکرم اسلام(ص) نقشه راه کمال و سعادت بشر است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سیره نبی مکرم اسلام(ص) نقشه راه کمال و سعادت بشر است و همه ما مسلمانان، باید کردار متعالی خاتم الانبیا(ص) را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در مراسم سوگواری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) پرچم‌دار هدایت انسان ها است که برای هدایت و راهنمایی بشر، دو گنجینه عظیم و جاودان قرآن و اهل بیت(ع) را از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: نبی مکرم اسلام(ص) صاحب اخلاق نیک بود و همه ما مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) باید بکوشیم رفتار و کردار حضرت رسول اکرم (ص) را سرلوحه کارها و زندگانی خود قرار دهیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) در طول حیات خود در جنگ های زیادی با دشمنان اسلام مقابله کردند و به پیروزی هایی بزرگ دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همه ما باید در رابطه با سیره اهل بیت(ع) آگاهی کسب کرده و آن را به جامعه منتقل کنیم چرا که بهترین راهنما برای سعادت و کمال ما است.

وی تصریح کرد: هم اکنون جهان اسلام از داخل و خارج با دشمنان بسیاری موجه است که چشم دیدن شیعیان و مسلمان را ندارند اما باید با ایستادگی در برابر آن و اتحاد و انسجام، اسلام ناب محمدی را ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: جنایت کارانی همچون آل سعود خون های زیادی را در کشورهای مسلمان همچون یمن، بحرین، سوریه و عراق ریخته و زنان و کودکان بی گناه و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده است.

دری نجف آبادی اضافه کرد: امروزه دشمن برای آسیب رساندن به اسلام ناب محمدی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و با بهره گیری از روش های مختلف جنگ، تحریم و توطئه های اقتصادی به فکر تضعیف انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است بنابراین ملت ایران با وحدت، همدلی و انسجام و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید با اقتدار در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنند و این انسجام و ایستادگی باید روز به روز تقویت شود.

کد N1562494

وبگردی