آفتاب

ادامه تجسس برای یافتن جعبه سیاه بالگرد و باقی مانده اجساد در دریای خزر

ادامه تجسس برای یافتن جعبه سیاه بالگرد و باقی مانده اجساد در دریای خزر

ساری - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام این که جعبه سیاه بالگرد حادثه دیده در دریای خزر تاکنون پیدا نشده است ، گفت : گروههای تجسس از صبح امروز دوشنبه بار دیگر برای یافتن جعبه سیاه و بقایای اجساد کشته شدگان فعال شده اند .

علیرضا یونسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اکیپ های تجسس از بخش های مختلف از جمله غواصی هم اکنون در محل حادثه هستند و تلاش های برای یافتن جعبه سیاه و باقی مانده پیکر کشته شدگان ادامه دارد .
یک فروند بالگرد متعلق به شرکت یاس ایر که طرف قرارداد شرکت نفت خزر بود ، بامداد روز یکشنبه برفراز دریای خزر سقوط کرد و هر پنج سرنشین آن کشته شدند.
معاون استاندار مازندران گفت : روز گذشته پس از اتمام کار گروههای امدادی و تجسس و انتقال اجساد به پزشکی قانونی مشخص شد که پیکر یکی از جان باختگان به همراه بخشی از اعضای بدن یک جان باخته دیگر پیدا نشده است .
وی افزود : گروههای تجسس و غواصی صبح امروز فعالیتشان را از سر گرفته اند و هم اکنون در جال جست و جو هستند .
یونسی گفت : تمرکز هم اکنون بر روی 2 نقطه ای است که دریابانی از قبل شناسائی کرده و احتمال داده می شود که بقایای اجساد و بالگرد در آنجا باشد .
پیش از این پزشکی قانونی هم از شناسایی هویت سه تن از جان باختگان سانحه سقوط هلی کوپتر خبر داده و اعلام کرده بود که برای شناسایی اجساد 2 نفر دیگر باید از دی ان ای استفاده شود.
پزشکی قانونی هویت اجساد شناسایی شده را خلبان اول سید حسن محمدی فرزند سید مصطفی ،
مهندس پرواز رضا سنقری فرزند محمد علی و کادر فنی پرواز حسین جعفرزاده فرزند سید مصطفی
اعلام کرد.
بالگرد شرکت یاس ایر ساعت سه بامداد یکشنبه برای حمل مصدوم به سکوی نفتی امیر کبیر در حدود 15 کیلومتری آب های ساحلی دریای خزر به بندر امیرآباد رفته بود که پس از بلند شدن برای برگشت دچار نقص فنی شد و در دریا سقوط کرد.
چهار نفر از سرنشینان این بالگرد کادر پروازی و یک نفر دیگر هم مصدوم شرکت نفت خزر بود.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
کد N1562459

وبگردی