آفتاب
مدیرعامل باشگاه مقاومت:

شمسایی شلوغ کاری کرد/ خوراکچی دوباره فیلم بازی را ببیند

شمسایی شلوغ کاری کرد/ خوراکچی دوباره فیلم بازی را ببیند

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به اتفاقات بازی تیم فوتسال این باشگاه با تاسیسات دریایی در لیگ برتر، گفت: قطع برق سالن دست ما نبود و وحید شمسایی در این ارتباط شلوغ کاری کرد.

محمد خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حواشی دیدار تیم فوتبال مقاومت البرز با تیم تاسیسات دریایی در هفته دوازدهم لیگ برتر و خاموشی مکرر اسکوربورد سالن که انتقاد وحید شمسایی را در پی داشت، گفت: این اولین بار بود که برق اسکوربورد به این صورت قطع می شد و قبلا سابقه نداشت. البته هفته گذشته هم یکبار اسکوربورد خاموش شد که دلیل آن قطع برق منطقه بود.

وی افزود: شمسایی بعد از پایان بازی به سمت ما آمد و گفت شما عمدا برق سالن را قطع کردید و این ناجوانمردانه است. در حالی که ما از این کارها بلد نیستیم. شمسایی به خاطر نتایج تیمش تحت فشار است و یک مقدار  با این حرفها شلوغ کاری کرد در حالی که صحبتهایش جالب نبود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت تصریح کرد: برگزاری مسابقات بر عهده هیات فوتبال است و قطع و وصل اسکوربورد دست باشگاه نیست. ضمن اینکه ما بازی پایاپایی با تاسیسات داشتیم و دلیلی نداشت برق سالن را قطع کنند. حتی دو، سه موقعیت تک به تک را گل نکردیم. اگر تاسیسات مصطفی نظری را در دروازه نداشت، با اختلاف چهار، پنج گل از ما شکست می خورد.

خالقی ادامه داد: شمسایی توقع داشت با اختلاف تیم ما را شکست بدهد در حالی که آنها تیم همیشگی نیستند. تاسیسات سال گذشته قدرتمند بود و شادابتر بازی می کرد. آنها فصل قبل به کرج آمدند و ما را شکست دادند و مشکلی هم نداشتیم.

وی یادآور شد: مسئولان هیات فوتبال نهایت تلاششان را کردند که بازی بدون مشکل برگزار شود. همانطور که گفتم قطع اسکوربورد سابقه نداشته است و درست نیست با این صحبتها یک استان را زیر سئوال ببریم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت درباره صحبتهای محمود خوراکچی مربی تاسیسات که گفته بود تیم حریف عمدا اسکوربورد را سه بار قطع کرد، گفت: من برای خوراکچی احترام قائلم ولی این حرفها درست نیست. خوراکچی دوباره فیلم بازی را ببیند. ما هفت، هشت موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و اگر تاسیسات این یک امتیاز را هم گرفت، به خاطر عملکرد خوب دروازه بانش بود.

خالقی در پایان گفت: از شمسایی توقع داشتم با سعه صدر بیشتری برخورد کند. لفظ ناجوانمردانه برای تیم ما درست نیست. ما دنبال این برنامه ها نیستیم. هدف ما از حضور در لیگ فوتسال حفظ ارزشها است و دنبال فوتسال پاک هستیم نه مسائل دیگری.

کد N1562448

وبگردی