آفتاب
حبیبی درگفت‌وگو با ایلنا؛

با پایداری‌ها رایزنی نداشتیم/نامزدهای موتلفه همان ۸ نفر هستند

با پایداری‌ها رایزنی نداشتیم/نامزدهای موتلفه همان ۸ نفر هستند

دبیرکل حزب موتلفه،گفت:افزایش نامزدهای موتلفه پیش بینی نمی‌شود و فعلا بر روی نیروهای داخلی حزب موتلفه متمرکز شده‌ایم اما اینگونه نیست که خارج از موتلفه نظری نداشته باشیم .

محمد نبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره برنامه‌های انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقد به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات سال ۹۶ و معرفی یک نامزد واحد از سوی جریان اصولگرایی هستیم  و این سیاست را تا پایان هم ادامه خواهیم داد. 

انتخاب هشت کاندیدا موتلفه براساس نظرخواهی از بدنه حزب بود

او با اشاره به هشت کاندیدای مدنظر موتلفه اظهار داشت: هنوز هیچ کاندیدایی را به هیچ جا معرفی نکردیم اما تعدادی که پیش از این اعلام شد، بر اساس یک نظرخواهی از بدنه حزب موتلفه به عمل آمد که به عنوان یک موضوع داخلی مطرح شد  اما اینکه در نهایت به چه کسی خواهیم رسید، فعلا مشخص نیست.

افزایش نامزدهای موتلفه را پیش‌بینی نمی‌کنم

دبیرکل حزب موتلفه  در پاسخ به این سوال که ممکن است تعداد نامزدهای مورد نظر از موتلفه از هشت  نفر افزایش یابد ؟ تصریح کرد : افزایش نامزدهای موتلفه را پیش‌ بینی نمی‌کنم و فعلا بر نیروهای داخلی حزب موتلفه نظر داشتیم اما این گونه نیست که  خارج از موتلفه هم نظری نداشته باشیم

با جبهه پایداری رایزنی انتخاباتی نداشته‌ایم 

حبیبی درباره اینکه آیا با جبهه پایداری برای همکاری انتخاباتی با اصولگرایان رایزنی داشته‌اند؟ خاطرنشان کرد: تا به حال در مورد انتخابات سال ۹۶ رایزنی با جبهه پایداری نداشته‌ایم اما در هر صورت آنها را یک تشکل اصولگرا می‌دانیم.

اینکه احمدی‌نژاد نامزد اصولگرایان بود، شایعه است

او با اشاره به منع احمدی‌نژاد و اینکه برخی از او به عنوان کاندیدای اصلی اصولگرایان یاد می‌کردند، ابراز داشت: چنین بحثی که آقای احمدی‌نژاد نامزد اصولگرایان است، مطرح نبود، بنابراین باید به اصل این خبر که فردی نامزد اصولگرایان بوده یا هست، در حد شایعه نگاه کرد زیرا فعلا کسی به عنوان نامزد اصولگرایان معرفی نشده است. 

زمان ورود به مصادیق انتخاباتی مشخص نیست

دبیرکل حزب موتلفه افزو د: زمان ورود به مصادیق انتخاباتی مشخص نیست و در موتلفه هم تاریخی برای معرفی نامزد مشخص نشده است.

حبیبی درخصوص احتمال معرفی نکردن کاندیدایی درجه اول از سوی اصولگرایان در انتخابات سال ۹۶ بیان کرد: اصولگرایان در حال تلاشند که ائتلافی صورت گیرد و همچنین نامزدی برای انتخابات ۹۶ معرفی کنند. 

در انتخابات شوراهای شهر معتقد به ارائه لیست واحد هستیم 

او با اشاره به انتخابات شورای شهر یادآور شد : در انتخابات شوراهای شهر به ویژه در تهران معتقد به ارائه لیست واحد از سوی جمع اصولگرایان هستیم. 

کد N1562397

وبگردی