آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آخرین اردوی مسافران جهانی در خانه کشتی/المپیکی‌ها تشنه مدال هستند

آخرین اردوی مسافران جهانی در خانه کشتی/المپیکی‌ها تشنه مدال هستند

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشیه اردوی آماده سازی مسافران رقابتهای جهانی گفت: تمرینات کنونی به عنوان آخرین مرحله تمرینی نفرات اعزامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هر دو ملی پوش اعزامی به رقابتهای جهانی ازوان غیرالمپیکی در مجارستان تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشته اند، گفت: بهنام احسان پور و مصطفی حسین خانی به عنوان آزادکاران اوزان ۶۱ و ۷۰ کیلوگرم اعزامی به رقابتهای جهانی هم اکنون وارد آخرین مرحله از تمرینات خود شده و برنامه های ویژه ای را پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد: اردوی آزادکاران از دیروز (یکشنبه) در خانه کشتی آغاز شده که ما ۱۳ آزادکار را به این مرحله از تمرینات که تا روز ۱۸ آذرماه ادامه خواهد داشت، دعوت کردیم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد افزود: خوشبختانه هر دو ملی پوش ایران، انگیزه بالایی برای حضور در رقابتهای جهانی اوزان غیرالمپیکی دارند و با توجه به اینکه فرصت حضور در المپیک را نداشتند، به هر قیمتی بدنبال کسب مدال در مجارستان هستند.

بیات با اشاره به اینکه اردوی کنونی تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی ادامه خواهد داشت گفت: رقابت‌های جهانی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود که تمرینات آزادکاران تا زمان اعزام به این مسابقات پیگیری خواهد شد.

وی در پایان به حضور مدال آوران المپیکی در اردو اشاره کرد و گفت: حسن رحیمی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی نیز پابه پای دیگر آزادکاران در اردوی تیم ملی حضور دارند و با انگیزه و روحیه مطلوبی در حال تمرین هستند. این نفرات به هیچ عنوان با کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ ریو از ادامه راه موفقیت و مدال آوری، سرد و بی انگیزه نشده اند و همچنان تشنه میدان و کسب افتخار هستند.

کد N1562283

وبگردی