آفتاب
معاون نیروی زمینی سپاه

رمز موفقیت انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

رمز موفقیت انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

اردبیل- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران گفت: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران با این همه شیطنت و کینه دشمنان مردمی بودن آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارعلی اکبر پورجمشیدیان روز یکشنبه در یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور در سال 95 و 125 شهید اصناف و بازاریان استان اردبیل افزود: تا زمانی که مردم انقلابی در صحنه حضور داشته باشند همه نقشه های دشمنان این ملت شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به این که سردمداران رژیم بعثی عراق و صاحبنظران و کارشناسان حامی آنها در دنیا بعد از مطالعه و بررسی دقیق اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به ایران حمله کرده و جنگ را تحمیل کشور کردند، تا انقلاب نوپای اسلامی ایران را شکست دهند، اظهار کرد: اما امام(ره) آن با تیزبینی و مردمی کردن جنگ تحمیلی آنها را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناامید وهمه نقشه های خیالی آنها را نقش بر آب کرد.
وی بیان کرد: در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران همه اقشار مردم نقش داشتند و تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز و 11 هزار شهید از جامعه اصناف و بازاریان خود گواه این مطلب است.
وی با اشاره به نقش ارزنده اصناف و بازاریان در تامین هزینه های جنگ و انقلاب اضافه کرد: اصناف و بازاریان به عنوان معتمدین مردم نقش مهم و بسزائی در پشتیبانی و تدارکات جنگ و انقلاب داشتند.
وی ادامه داد: با آینده نگری حضرت امام(ره) در مدت اندکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج در کشور تشکیل گردید و امروز همگان بر نقش اساسی و تاثیرگذاراین سازمان صادق، خالص، وفادار،مردمی، انقلابی و ولایی در کشور اذعان دارند به طوری برای سایر کشورها هم الگو شده است.
سردار پور جمشیدیان با بیان این که کشور همچنان نیازمند فرهنگ و تفکر بسیجی است، گفت: امروز تنها راه نجات کشور از همه مشکلات حاکم شدن فرهنگ وتفکر بسیجی است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی افزود: شهدای والامقام آرمان های بزرگی داشتند و در راه خدا جهاد کردند و امروز جهاد حقیقی این است که مشکلات اقتصادی کشور حل شود.
وی اظهار کرد: شرکت 26 میلیون نفر از آزادگان دنیا با ملیت و مذاهب گوناگون در راهپیمائی اربعین حسینی در امنیت کامل مدیون خون شهدا و مدافعان حرم است و ما باید تا آخر عمر قدردان این عزیزان باشیم.
وی بیان کرد: شهدای حرم و مدافعان حرم اگر نبودند عاشورای دیگری تکرار می شد و دشمنان بدانند جوانان انقلابی و غیرتمند نخواهند گذاشت دگر بار در تاریخ عاشورای دیگری تکرار شود و امام تنها بماند.
وی گفت: امروز دشمنان بعد از ناکامی در انواع شیطنت ها و ترفندهای خود به تهاجم فرهنگی و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم و دلسرد کردن آنها از کارائی نظام اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی روی آورده تا شاید به اهداف پلید و شوم خود برسند در حالی که بدانند این خواب رویائی آنها نیز مانند سایر خوابهایشان تعبیر نخواهد شد.
وی با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت دو شخصیت بزرگ استان اردبیل آیت‌ا‌لله سید کریم موسوی اردبیلی و استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی و نیز جان‌باختگان حادثه قطار و شهدای حله بیان کرد: ملت بزرگ ایران این روزها از این اتفاقات بسیار مصیبت زده و ناراحت هستند.
سردار پورجمشیدیان گفت: شهید غلامحسین دیده‌بان شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور نقش ارزنده‌ای در پشتیبانی جبهه‌های حق علیه باطل داشت و باید بازاریان و اصناف و کسبه این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران افزود: شهید دیده‌بان در طول عمر با برکت خود با تلاش و مجاهدت در همه مراحل انقلاب یار و پشتیبان امام (ره) بود و در راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در جبهه‌های حق علیه باطل از افراد پیش‌رو و پیشتاز بود.
پخش کلیپ، شعرخوانی، مداحی و رونمایی از کتاب از دیگر قسمت های این یادواره بود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشاردهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
کد N1562032

وبگردی