آفتاب

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

وزیر آموزش وپرورش طی حکمی «عباس باقری» را به عنوان مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل حکم فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به شرح زیر است:

جناب آقای عباس باقری

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل تعاون و پشتیبانی منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظلله العالی» و سیاست های رئیس جمهور محترم با جلب مشارکت و همکاری و هم فکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان ، مدیران، صاحب نظران و مسئولین استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش وپرورش موفق و مؤید بوده و موارد زیر را نیز وجهه همت خود قرار دهید.

•سیاست گذاری و برنامه ریزی و نظارت برفرآیند اجرایی امور رفاهی ، بیمه و درمان و بهبود وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان.

•اهتمام جدی برای واگذاری اختیارات لازم به اداره کل آموزش وپرورش استان ها برای بهره مندی بیشتر از ظرفیت و توان مدیریت آموزش وپرورش استان ها.

•ایجاد تسهیلات لازم، هماهنگی و نظارت برعملکرد شرکت های تعاونی مصرف و مسکن فرهنگیان و صندوق های وام ضروری، کمک های غیرنقدی کارکنان، امور بیمه ای و درمانی کارکنان حوزه مرکزی و هدایت واحدهای استانی و تهیه و تدوین آیین نامه و دستورالعمل های لازم در موارد مذکور.

•برگزاری مناقصه، انعقاد قرارداد و مزایده فروش اموال مستعمل، تنظیم قرارداد اجاره ساختمان و خرید و فروش اموال غیرمنقول ، طبق مقررات قانون محاسبات عمومی و آیین نامه معاملات دولتی و تهیه و تنظیم دفاتر کالا و اسناد خرید و انبار و عقد قرارداد با بخش خصوصی جهت انجام امور پشتیبانی قابل واگذاری به بخش غیردولتی.

•ایجاد تعامل مؤثر درون دستگاهی با معاونت ها، سازمان ها و دفاتر.

توفیق جناب عالی را در انجام مسئولیت ها در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارد.

کد N1561839

وبگردی