آفتاب

مذاکره شرکت مناطق نفتخیزجنوب با 33 شرکت نفتی جهان برای انعقاد تفاهم نامه

مذاکره شرکت مناطق نفتخیزجنوب با 33 شرکت نفتی جهان برای انعقاد تفاهم نامه

اهواز - ایرنا- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: به منظور توسعه میادین نفتی خوزستان با 33 شرکت بزرگ نفتی اروپایی، آسیایی وارد مذاکره شده ایم که به ترتیب برای امضای تفاهم نامه اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا بیژن عالیپور روز یکشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه مطالعه سه میدان نفتی در خوزستان بین مناطق نفتخیز جنوب و شرکت شلمبرژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت نفتی شلمبرژه از پیش از پیروزی انقلاب و پس از آن خدمات فنی خوبی به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارائه داده و یکی از شرکت های بزرگ جهان درحوزه نفت به شمار می رود و بی شک سرانجام این تفاهمنامه برای استان و کشور ما مفید خواهد بود.
وی افزود: این شرکت قرار است مطالعات خود را در زمینه توسعه مخازن نفتی میدان های پارسی، رگ سفید و شادگان آغاز کند که امید می رود هرچه سریعتر این تفاهمنامه ها منجر به انجام مناقصه و تعیین هرچه سریعتر پیمانکاران شود.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ادامه داد: تمامی شرکت هایی که برای حضور در مناقصه اعلام آمادگی می کنند از نظر فنی مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس نمرات دریافتی انتخاب می شوند.
به گزارش ایرنا تفاهم ‎نامه مطالعه و تهیه طرح توسعه میدان های رگ ‎سفید، پارسی و شادگان میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت شلمبرژه روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و نمایندگان این شرکت فرانسوی در سرسرای امام رضا(ع) باشگاه نفت در اهواز به امضا رسید.
شلمبرژه (Schlumberger) بزرگترین شرکت خدمات نفتی در جهان است. این شرکت بین‌المللی در حدود 123 هزار کارمند از 140 ملیت مختلف دارد و هم اکنون در 85 کشور فعالیت می‌ کند.
دفاتر مرکزی کمپانی شلمبرژه در شهرهای هیوستون آمریکا، پاریس و لاهه قرار دارند.
7152/ 6037
خبرنگار: محمد رضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کد N1561610

وبگردی