آفتاب

همکاری موسسه رازی و کره جنوبی برای تولید واکسن های جدید طیور در ایران

همکاری موسسه رازی و کره جنوبی برای تولید واکسن های جدید طیور در ایران

کرج- ایرنا- موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و یک شرکت از کشور کره جنوبی 13 آذر ماه سند همکاری برای راه اندازی خط تولید واکسن های جدید طیور در ایران امضا می کنند.

به گزارش ایرنا، معاون امور بین الملل و توسعه تجارت موسسه رازی مستقر در کرج روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این سند همکاری بین این موسسه و شرکت کبنپ 'KBNP ' کره جنوبی و شرکت اکسیر واکسن سینا (بخش خصوصی) وابسته به سرم سازی رازی به امضا می رسد.
بهمن عابدی کیاسری افزود: قرار است در مراسم امضای این تفاهم نامه دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور سخنرانی کنند.
وی ادامه داد: همچنین دکتر حمید کهرام رییس موسسه سرم سازی رازی و دکتر کیم رییس شرکتKBNP کره جنوبی سند همکاری راه اندازی خط تولید واکسن های جدید طیور را امضا می کنند.
معاون امور بین الملل و توسعه تجارت موسسه رازی گفت: با امضای این سند قرار است واکسن های جدید طیور از طریق انتقال فناوری از شرکت KBNP کره جنوبی، در موسسه رازی در سطح نیمه صنعتی تولید شود .
وی ادامه داد: به منظور تولید صنعتی این واکسن ها و تامین نیاز کشور، بخش خصوصی با سرمایه گذاری خود نسبت به راه اندازی خط تولید واکسن طیور اقدام نموده و با همکاری مشترک موسسه رازی و شرکت KBNP نسبت به تامین فناوری و توسعه محصول در بخش خصوصی اقدام می شود.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی درحصارک کرج مستقراست.
6156/ 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
کد N1561600

وبگردی