آفتاب
دبیر هیات کاراته استان مرکزی:

مدال برنز مسابقات کاراته آسیا نصیب ورزشکار اراکی شد

مدال برنز مسابقات کاراته آسیا نصیب ورزشکار اراکی شد

اراک- دبیر هیات کاراته استان مرکزی از پیروزی ورزشکار جوان اراکی در رقابت های آسیایی کاراته در اندونزی و کسب مدال برنز توسط وی خبر داد.

حمید نیکو همت در گفت و گو با خبرنگار مهر در این باره اظهار داشت: مسابقات کاراته نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در کشور اندونزی از پنجم آذرماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: دو ورزشکار به نام های مجید نیکوهمت در رده سنی جوانان در قسمت کومیته وزن مثبت ۷۶کیلوگرم و علی زند در رده سنی جوانان در بخش کاتای انفرادی از استان مرکزی، در ترکیب تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی اندونزی حضور دارند.

دبیر هیات کاراته استان مرکزی بیان داشت: در این مسابقات، مجید نیکوهمت در سه رقابت شرکت کرد که در نخستین مبارزه خود مقابل کاراته کار ژاپن قرار گرفت و در یک بازی سنگین نتیجه کار را به حریف ژاپنی خود واگذار کرد.

نیکوهمت ادامه داد: این ورزشکار جوان در دو مبارزه دیگر مقابل حریفانی از سریلانکا و قزاقستان، بر هر دو کاراته کار پیروز و موفق به دریافت مدال برنز آسیا شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دیگر کاراته کار استان مرکزی در این رقابت ها حذف شد.

گفتنی است همچنین حمید نیکو همت و جمشید زند از داوران کاراته استان مرکزی به عنوان داور مسابقات در رقابت های آسیایی کاراته حضور دارند.

کد N1561432

وبگردی