آفتاب
عضو فراکسیون امید مجلس:

ایجاد انسجام حداکثری در مجلس هدف اصلی فراکسیون امید است

ایجاد انسجام حداکثری در مجلس هدف اصلی فراکسیون امید است

مشهد- ایرنا- عضو شورای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی ما ایجاد انسجام در مجلس دهم است تا بتوانیم با همدلی مشکلات اقتصادی و اجتماعی را حل کنیم.

بهروز بنیادی شنبه شب در نشست حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی در مشهد افزود: نگاه اصلاح ‌طلبان و فراکسیون امید بر پایه تعامل حداکثری در مجلس است و امیدواریم بتوانیم با همکاری فراکسیون ‌های مختلف، مدیریتی شایسته در مجلس پیاده شود.
وی با بیان اینکه اخلاق مبنای فراکسیون امید است، اظهار کرد: در مجلس رقابت هایی وجود دارد اما مبنای این رقابت ها اخلاق مداری است که برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: برخی نمایندگان مجلس که از طریق لیست امید وارد مجلس شده اند پس از ورود مواضع خود را تغییر دادند که ما هیچ اهرمی برای نظارت آنها در اختیار نداریم و فقط باید گفت که این نیز نوعی بی اخلاقی است و ای کاش به تعهداتشان پایند بودند.
این نماینده مجلس با اشاره به وعده های فراکسیون امید افزود: با توجه به وعده های داده شده، مردم از ما مطالبتی دارند و ما نیز خود را نسبت به آنها متعهد می دانیم بنابراین امیدواریم همانطور که پس از 6 ماه از آغاز مجلس دهم تمام اعضای لیست امید در کنار ما ماندند در ادامه راه نیز همراهمان باشند تا بتوانیم در مجلس تاثیرگذار باشیم و برنامه های خود را دنبال کنیم.
وی اظهار کرد: همیشه به دنبال آن هستیم که با قانون به اهداف خود برسیم که یکی از این اهداف اصلاح سیاست های غلط است.
یکی دیگر از نمایندگان عضو فراکسیون امید نیز در این نشست گفت: فراکسیون امید از روز اول با هدف حمایت از رئیس جمهوری و زنده ماندن فکر اصلاحات به وجود آمد.
حمید گرمابی با اشاره به برخی برنامه های فراکسیون امید افزود: به دنبال به روز کردن تکنولوژی بانکها هستیم تا زمینه سرمایه گذاری های خارجی راحت تر فراهم شود و از طرفی برای برنامه بودجه کشور نظراتی داریم که به مجلس ارائه خواهیم داد.
وی با اشاره به کاهش 37 درصدی تورم از ابتدای ورود دولت تدبیر و امید اظهار کرد: دولت توانست تورم 45 درصدی را به 8 درصد کاهش دهد و با توافق برجام تا حدودی جلو روند رکود بازار و تحریم های ظالمانه را بگیرد.
وی با بیان اینکه بعد از برجام شرایط ارتباط با دیگر کشور ها بهتر شده است گفت: برجام فرآیند خوبی بود که به وجود آمد و برای مشخص شدن نتیجه آن نیاز به زمان بیشتری است و با گذشت مدتی از آن نشانه هایی از رونق در اقتصاد پدیدار شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: فراکسیون امید بسیار پویا و زنده است زیرا دیدگاه عارف دیدگاهی فراجناحی است و این نوع دیدگاه به اعضای این فراکسیون قدرت و توانایی داده است.
وی با بیان اینکه نگاه سیاسی را نمی توان از فراکسیون امید جدا و خاطر نشان کرد: در مجلس نباید سیاست مداری با سیاست ورزی اشتباه گرفته شود و باید با یک نگاه سیاسی مناسب در مسیر اهداف فراکسیون گام برداشت.
وی تمرکز فراکسیون امید را بر حل مسائل و مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری دانست و گفت: بیش از 6 میلیون بیکار در کشور وجود دارد و با توجه به تعداد دانش آموختگان دانشگاه ها هر سال حدود 900 هزار نفر به این تعداد افزوده می شوند که می توان با ثبات در قوانین و جذب سرمایه گذاران خارجی و همچنین افزایش صادرات غیر نفتی قدمی بزرگ در رفع این مشکلات برداشت.
بهروز بنیادی نماینده کاشمر و حمید گرمابی نماینده نیشابور از منتخبان خراسانی لیست امید و اصلاح طلب مجلس دهم هستند که در فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد رضا عارف عضویت دارند.
شبک **7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** تنظیم : محمد حسین علی مقدم **انتشار دهنده :سید محمد باقر نوربخش
کد N1561180

وبگردی