آفتاب
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال

تیم فوتبال پتروکیان شوشتر بر میزبان خود شهرداری کاشان غلبه کرد

تیم فوتبال پتروکیان شوشتر بر میزبان خود شهرداری کاشان غلبه کرد

کاشان - ایرنا - شهرداری کاشان به عنوان صدرنشین گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خانه مقابل تیم پتروکیان شوشتر شکست خورد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که از چارچوب هفته دوازدهم، عصر روز شنبه در ورزشگاه امیرکبیر ‌کاشان برگزار شد تیم پتروکیان شوشتر با نتیجه دو بر صفر بر شهرداری کاشان غلبه کرد.
سجاد آبتین در دقیقه 40 اولین گل دیدار را به ثمر رساند و این گل در حالی ثبت شد که بازیکنان میزبان نسبت به عدم اعلام آفساید توسط داور بازی معترض بودند.
نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت و در نیمه دوم و در دقیقه 60، محمد سرافراز از پتروکیان شوشتر دومین گل بازی را به ثمر رساند و کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان مجدد نسبت به در موقعیت آفساید قرارداشتن بازیکن حریف اعتراض داشتند.
تیم شهرداری کاشان هم اکنون با 20 امتیاز در رده اول گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال و پتروکیان شوشتر نیز با 13 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.
آبی پوشان اردبیل، داماش رشت،نفت نوین آبادان، شهرداری بندر عباس، بادران نوین تهران، شهرداری ماهشهر، پتروکیان شوشتر، شهرداری ارومیه، شهرداری فومن، شهید کریمی جویبار، استقلال آبی ب در کنار شهرداری کاشان تیم های حاضر در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تشکیل می دهند.
پس از پایان مرحله گروهی مسابقات در اوایل اسفند ماه امسال از هر یک از گروه های سه گانه، چهار تیم به دور دوم راه می یابند و تیم ها در دو گروه شش تیمی به مصاف هم می روند.
در پایان اردیبهشت ماه آینده تیم های اول هر یک از گروه های دوگانه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم سوم صعود کننده نیز با برگزاری دیدار پلی آف بین تیم های دوم گروه ها مشخص خواهد شد.
7408/7472/1772 * خبرنگار: حسین منصوری فر **انتشاردهنده: مجید ملازاده
کد N1561167

وبگردی