آفتاب

فرمانده کل سپاه: برخی می‌خواهند در مقابل بیانات رهبری بایستند/ "ضدانقلاب‌های داخلی" ناامید شده‌اند

فرمانده کل سپاه: برخی می‌خواهند در مقابل بیانات رهبری بایستند/ "ضدانقلاب‌های داخلی" ناامید شده‌اند

سپاه‌نیوز نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تهدید جدی امنیتی و نظامی با حضور این مردم که همیشه ایستاده‌اند علیه انقلاب وجود ندارد.

سردار محمدعلی جعفری  در همایش طلایه داران اقتصادمقاومتی و حرکت های جهادی در محل سالن غدیر سپاه کربلای مازندران با گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و تبریک هفته بسیج، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای وظیفه خطیر خود و به خواسته مقام معظم رهبری در چند سال اخیر وارد عرصه های جدیدی از مأموریت شده است .

وی بیان کرد: آنچه که شاید برای برخی هنوز هم تعجب برانگیز باشد این موضوع است که چرا سپاه پاسداران در عرصه نظامی و امنیتی فعالیت می‌کند، چرا وارد عرصه محرومیت زدایی شده و می شود؛ پاسخ آن بسیار روشن است سپاه مأمور حفظ انقلاب و پیشبرد اهداف آن است .

وی بیان کرد: وظیفه سپاه پاسداران در حفظ انقلاب اسلامی به این صورت است که همه ما پاسداران و بسیجیان باید بدانیم اگر می خواهیم انقلاب را حفظ کنیم، مهم ترین و جدی ترین تهدید علیه انقلاب چیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تهدیدجدی  امنیتی و نظامی با حضور این مردم که همیشه ایستاده اند  علیه انقلاب وجود ندارد، گفت: اما تهدیدهای نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خطرناک ترین تهدید علیه انقلاب اسلامی هستند.

 جعفری بیان کرد: اینکه بسیج مثل سپاه وظیفه حفظ انقلاب رابرعهده دارد به این معنی است که بخشی از مردم دربرابر دشمنان برای انقلاب می ایستند باید بدانند چه خطری برای انقلاب مهم و تهدید است.

وی با اشاره به اینکه برخی از تهدیدهای نظامی و امنیتی به فرصت در کشور تبدیل شده است،گفت: بالاترین آن جنگ ۸ ساله بود که به یک فرصت تبدیل شد و انقلاب توانست در برابر قدرت سلطه بایستد و پیام ایستادگی به همه جا منتقل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه فتنه 88 با رشادت و ایمان بالای مردم ایران به حماسه 9 دی مبدل شد، گفت: به‌نظر می‌رسد مخالفان داخلی و ضدانقلاب‌های داخلی نیز نسبت به تحرکات امنیتی علیه ایران ناامید شده‌اند. منظور بنده از مخالفان داخلی مفهوم ضد انقلاب سیاسی بوده که این واژه جدید می‌خواهد در مقابل بیانات رهبری و اهداف انقلاب بایستد.

وی با اشاره به دیدار شهریور امسال فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان در این دیدار بر حرکت اقتصادی سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی تائید کردند. مهمترین نکته در حوزه اقتصاد مقاومتی این است که دست‌اندرکاران اقتصاد مقاومتی بدانند که صنایع تبدیلی و تضمین فروش محصولات تولید شده باید در این حوزه تقویت شود.

سرلشکر جعفری یادآور شد: مسئله صنایع تبدیلی و تضمین فروش محصولات تولید شده در داخل از مسائل راهبردی در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده که توسط بسیج با جدیت پیگیری می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در عرصه جهاد اقتصادی وظیفه سپاه محرومیت‌زدایی است، از ادغام جهاد سازندگی با جهاد کشاورزی انتقاد کرد و گفت: این اقدام دولتمردان وقت، لطمه بزرگی به نظام و کشور وارد کرد چراکه در قالب جهاد سازندگی، طرح‌های بزرگ عمرانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی در جامعه ایجاد شده که اکنون کمتر مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: رفع محرومیت در جامعه از اهداف انقلاب اسلامی بوده و موضوع محرومیت‌زدایی یک توان عظیم و گسترده می‌خواهد که اگر توان مردمی و انقلابی بسیج در راستای انقلابی‌گری تقویت شود، بسیاری از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی می‌شود.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه باید در توان مردمی سرمایه‌گذاری خاصی انجام دهیم و این مهم به دست سازمان بسیج محقق خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم خدای متعال سپاه و بسیج را که با هدایت‌های مقام معظم رهبری در راستای انجام مأموریت‌های مهم حفظ انقلاب نظیر جهاد اقتصادی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته موفق کند و اگر به این رویکرد برسیم یکی از چالش‌های انقلاب با حرکت بسیجی‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود. 

29219

کد N1561140

وبگردی