آفتاب
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی خطرناکترین تهدید است

تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی خطرناکترین تهدید است

ساری - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدیدهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را خطرناک‌ترین تهدید علیه انقلاب اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر محمدعلی جعفری پیش از ظهر شنبه در همایش اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی سالن غدیر سپاه در ساری بابیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی وارد عرصه‌های جدیدی از مأموریت شده است گفت: این ورود بنا بر فرمان مقام عظمای ولایت بوده است.

وی بابیان اینکه چرا سپاه که باید در عرصه‌های نظامی فعالیت کند وارد عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی شده است گفت: سپاه پاسداران مأمور حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب است و حفظ انقلاب در حالت غیرم حافظه کارانه حفاظت از انقلاب زنده و پویا است.

وی تحقق عدالت اجتماعی را والاترین هدف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رشد توسعه و کیفی و اعتقادی جامعه، بدون توسعه و حفظ انقلاب اسلامی ممکن نیست و فضای حاکم بر جامعه باید اخلاقی و عدالت محور باشد.

سرلشگر جعفری، بابیان اینکه تحریم‌های نرم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خطرناک‌ترین تهدید علیه انقلاب اسلامی است تصریح کرد: سپاه ازاین‌رو باید در این عرصه‌ها فعالیت جدی کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج باید بداند خطر فراروی انقلاب چیست زیرا تهدیدهای نظامی مانند جنگ هشت‌ساله به یک فرصت برای ما تبدیل شد و انقلاب اسلامی توانست درس ایستادگی برابر دشمنان را کسب کند.

وی ایستادگی و مقاومت را مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تهدیدهای امنیتی مانند فتنه ۸۸ با بصیرت مردم به فرصت و حمایت ۹ دی تبدیل‌شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: به نظر می‌رسد که دشمنان از تهدیدهای امنیتی علیه کشور ناامید شده‌اند و ضدانقلاب سیاسی کسی است مقابل تدابیر و خطوط ترسیم‌شده توسط رهبری برای مسیر انقلاب اسلامی می‌ایستد یا برابر این جهت‌گیری‌ها حرف دارد.

وی اظهار داشت: مخالف سیاسی به دنبال اصلاح و تغییر مسیر انقلاب اسلامی است درحالی‌که ترسیم این مسیر طبق قانون اساسی به عهده ولی‌فقیه گذاشته‌شده است .

کد N1561098

وبگردی