آفتاب

فرمانده کل سپاه: خدمات درمانی و بهداشتی رایگان شود

فرمانده کل سپاه: خدمات درمانی و بهداشتی رایگان شود

ساری- ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که در شان انقلاب و مردم ایران اسلامی است تا خدمات درمانی و بهداشتی در کشور رایگان شود.

سرلشکر محمدعلی جعفری روز شنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 64 تختخوابی ولایت ساری افزود: موضوع خدمت رسانی به مردم از وطایف اصلی همه دستگاه ها است و مردم حق بزرگی به گردن ما دارند.
وی اضافه کرد: سیاست غلط درمان با هزینه در کشور باید اصلاح شود ، درمان مجانی را باید انجام بدهیم و امروز اصلاح بنای غلط گذشته و اجرایی کردن رایگان درمان سخت است ولی امیدوارم مسئولان در آینده نظام خدمات درمانی و بهداشت و سلامت را در کشور مجانی کنند .
وی ارائه خدمات درمانی به نیروهای سپاه، بسیجیان و عموم مردم را مهم توصیف کرد و گفت: امروز سپاه با رویکرد خدمات رسانی به مردم به عنوان منویات اصلی رهبری که خدمت رسانی به مردم 'مرگ بر آمریکا گفتن است ' را به صورت جدی گسترش داده است.
وی بیمارستان سپاه را متمایز با دیگر مراکز درمانی و بهداشتی در رعایت موازین شرعی و استاندارد ها دانست و گفت: البته هنوز به صورت ایده آل به اهداف مورد نظر رهبری که شان مردم ایران باید حفظ شود ،نرسیده ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: حفظ کرامت مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی سپاه همواره باید مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد و بی توجهی به موازین شرعی در کشور اسلامی ایران زشت است
وی افزود: موازین و مسایل شرعی در بخش های مختلف ازجمله در مراکز درمانی باید به صورت ویژه نظارت و اجرایی شود.
با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح شنبه بیمارستان ولایت با 64 تخت و سرمایه گذاری 420 میلیارد ریال در ساری به بهره برداری رسید .
این بیمارستان عمومی دارای بخش های آزمایشگاه ، پاتولوژی ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، رادیولوژی و جراحی زنان و مردان به صورت مجزا است .
خبرنگار : رضا هاشمی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
6990/1899
کد N1560731

وبگردی