آفتاب

یک ستاره به جای شهباززاده نیم‌فصل در استقلال

 یک ستاره به جای شهباززاده نیم‌فصل در استقلال

اگر چه سیاست علیرضا منصوریان از زمان حضورش در استقلال جذب ستاره‌ها برای کشاندن طرفداران به استادیوم است اما شاید مشکلات اقتصادی در باشگاه استقلال منجر به عدم حضور شهباززاده و یک ستاره کم نام و نشان‌ اما با انگیزه در جمع آبی‌پوشان تهران باشد.

علیرضا منصوریان بعد از گذشته چند هفته از رقابت‌های لیگ برتر به این نتیجه رسید که اگر چه کاوه رضایی در خط حمله تیمش پر جنب و جوش است اما به اندازه سجاد شهباززاده گلزن نیست و به همین دلیل بود که در یکی دو نشست هیات مدیره در برنامه‌های خود مذاکره با سجاد شهباززاده را هم لحاظ کرد و از اعضا خواست برای نیم فصل مقدمات حضور وی را فراهم کنند.
بعد از این اتفاقات شهباززاده در منزل منصور پورحیدری برای عرض تسلیت حاضر شد ولی بدون هیچ صحبتی با نمایندگان استقلال تهران را ترک کرد. ظاهرا شهباززاده در صحبت‌هایی که پیش از آن مراسم با استقلالی‌ها داشت اعلام کرد که قصد جدایی از آنالیا اسپور را ندارد و اگر هم بخواهد جدا شود قطعا این باشگاه پول سنگینی را برای رضایتنامه‌اش می‌خواهد.
از سوی دیگر خود شهباززاده هم وقتی قصد ترک استقلال را داشت مبلغ ۷۰۰ میلیون طلبش را به استقلال بخشید تا رضایتنامه خود را دریافت کند و بدون شک اگر قرار باشد به استقلال برگردد هم مبلغی را برای حضورش می‌خواهد و هم دوباره باید درباره پولی که بخشیده چانه زنی کند اما استقلالی‌ها در این مدت راهکار دیگری پیدا کرده‌اند تا این همه دردسر را تحمل نکنند.
رحیم زهیوی مهاجم استقلال خوزستان بازیکنی است که مورد توجه کادر فنی استقلال است و این بازیکن هم بارها با مصاحبه‌هایش طی هفته‌های اخیر اعلام کرد با این شرایط مالی نیم فصل قطعا از آبی‌های خوزستان جدا می‌شود. زهیوی که هم گلزن است و هم تکنیک خوبی دارد گزینه جدی منصوریان برای حضور در استقلال است و شاید در این بین استقلالی‌ها حاضر باشند چند بازیکنشان را در نیم فصل آزاد کنند تا یک بازیکن مثل زهیوی را جذب کنند. با این کار دغدغه‌های افتخاری هم برای پرداخت مطالبات بازیکنان که هر روز در موردش صحبت می‌کند کم می شود.

11 نیوز
کد N1560617

وبگردی