آفتاب

قلعه نویی: با ارایه بازی تاکتیکی، سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم

قلعه نویی: با ارایه بازی تاکتیکی، سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم

تبریز - ایرنا - سر مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با انجام یک بازی تاکتیکی مقابل تیم صبا، به 3 امتیاز ارزشمند دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر قلعه نویی عصر جمعه در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم تراکتورسازی و صبای قم افزود: با تغییر سیستم و استفاده از عرض میدان و انجام یک بازی تاکتیکی به 3 امتیاز بازی که هدفمان بود رسیدیم.
وی افزود: گلی که از صبا خوردیم روی اشتباه آشکار دفاع بود اما در کل از بازی بازیکنانم رضایت دارم و من از بابت این برد به بازیکنانم و هواداران تبریک می گویم.
قلعه نویی در خصوص شعار تماشاگران خاطر نشان کرد: این شعارها در شان تماشاگران تبریزی نیست و انها نباید به مسئولان ورزشگاه ناسزا بگویند همه هدف مسئولان این است که چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) به حد مطلوب برسد.
سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به بازی خوب محمد رضا مهدی زاده گفت: من در هر تیمی یک تیم سایه درست می کنم که مهدی زاده یکی از نفرات تیم سایه تراکتورسازی است و در آینده بیشتر از وی خواهید شنید.
صمد مرفاوی سر مربی تیم صبا نیز که تیمش امروز 2 بر یک بازنده شده در نشست خبری حضور نیافت.
تراکتورسازی با برتری در مقابل صبا و کسب سه امتیاز بازی با 23 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس تهران در صدر قرار گرفت.
تنظیم کننده:عیسی عطاپور**انتشار دهنده:محمد رستگار
3077/6183
کد N1560442

وبگردی