آفتاب

بانک:‌ لغو سخنرانی مطهری،‌ یکی از اجزای پازل تخریب و فشار بر دولت روحانی است

بانک:‌ لغو سخنرانی مطهری،‌ یکی از اجزای پازل تخریب و فشار بر دولت روحانی است

ایرنا نوشت: رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه گفت: موضع حزب اعتدال و توسعه در انتخابات 96 مشابه همان رویکردی است که سال 92 آغاز شد و در انتخابات 94 به اوج رسید.

مرتضی بانک در نشست هم اندیشی روسای استانی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه  تاکید کرد: 'ائتلاف 94 تجربه ای ذیقیمت در حیات جریان های سیاسی ایران بود. اکنون وقت آن است که بزرگان هر یک از سه ضلع ائتلاف امید، ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف این تجربه، با گفتگو و مفاهمه زمینه را برای چیرگی بر چالش های احتمالی فراروی تداوم این ائتلاف فراهم کنند.

وی ادامه داد: پیش نیاز چیره شدن بر این چالش ها آن است که هریک از ارکان این ائتلاف در داخل طیف خود به اجماع کامل رسیده به گونه ای که از هر یک، صرفا یک صدای واحد به گوش برسد.
رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه از روسا و اعضای سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در مناطق مختلف کشور خواست ضمن سنجش شرایط و اقتضائات منطقه ای، پیشنهادهای خود را برای تقویت بیش از پیش هم افزایی با جریانات همسو در نقاط مختلف کشور تدوین کرده و برای طرح در هیات رییسه سازمان جوانان و دانشجویان در اسرع وقت ارایه دهند.
به گفته بانک، دفتر سیاسی این حزب با بهره مندی از دیدگاه های بخش های مختلف حزب، روش های اجرایی و رویکردهای این حزب در انتخابات آتی را که مبنای گفتگو و تعمیق تفاهم حداکثری با دیگر جریانات سیاسی همسو خواهد بود تدوین خواهد کرد. این نقشه راه، پس از تصویب در شورای مرکزی ملاک عمل حزب در انتخابات آتی خواهد بود.
بانک همچنین با اشاره به جو سنگین ایجاد شده توسط رقبا علیه دولت تدبیر و امید، گفت: هر چه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، شاهد فعالیت بیشتر اتاق های فکر جریان های تندرو جهت تخریب دولت هستیم. عملکرد این جریانات هم نشان داده که آنان در مسیر تخریب دولت حتی از اصول اولیه اخلاقی نیز عبور کرده اند.
وی افزود:با وجود تمام این حملات باید به قاطعیت بگویم عملکرد دولت در تمام زمینه ها و به خصوص در حوزه اقتصادی بسیار رضایت بخش بوده و روحانی با دست پر در مناظرات انتخاباتی 96 حاضر خواهد شد.
رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه با انتقاد از برخی از رسانه ها و جریان هایی که در صدد تخریب دولت هستند و از هیچ اقدامی در این جهت فروگذار نمی کنند، به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اشاره کرد و گفت: این اتفاق یکی از اجزای پازل تخریب و فشار بر دولت روحانی است. اما این گروه ها باید بدانند که نمی توانند انتظار رفتار ممتنع در این خصوص داشته باشند و واکنش خنثی در این گونه موارد معنای اعتدال نیست.
29213

کد N1560425

وبگردی