آفتاب
با همکاری جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود؛

اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام

اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام

اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام به صورت مشترک با جامعه المصطفی العالمیه(ص) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید مصطفی رضوی از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام خبر داد و گفت: این مسابقات بین‌المللی به صورت مشترک با جامعه المصطفی العالمیه(ص) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در اردیبهشت ماه سال ۹۶ و همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد افزود: این مسابقات با همکاری و حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه در قم برگزار می شود.

رضوی اظهار کرد: بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) در حال برگزاری است و مرحله نهایی این جشنواره نیز بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و نفرات برتر این جشنواره با نفرات برتر حوزه‌های علمیه داخل کشور رقابت خواهند کرد.

وی افزود: این مسابقات در واقع میان برترین‌های جشنواره قرآن و حدیث المصطفی(ص) که طلاب منتخب ۴۰ کشور هستند و طلاب برتر ایران در رشته‌های توافق شده برگزار می‌شود.

رضوی اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، ترتیل، قرائت و مقالات پژوهشی با موضوع قرآن و تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود و ۶۰ تا صد نفر از طلاب برتر قرآنی جهان در آن حضور خواهند داشت

کد N1560349

وبگردی