آفتاب
امام جمعه زنجان:

بسیج مستضعفان مقدمه ای برای تشکیل حکومت مهدوی است

بسیج مستضعفان مقدمه ای برای تشکیل حکومت مهدوی است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تشکیل بسیج عمومی مستضعفان مقدمه ای برای تشکیل حکومت مهدی آل محمد(ص) است.

حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه زنجان با تبریک هفته بسیج به ملت ایران اسلامی افزود: بسیج مستضعفان الهام الهی به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بود که منجر به تشکیل این شجره طیبه در سال 58 شد.
وی اظهارکرد: امام راحل پایه گذار بسیج شد و آن را به جوانان ایران اسلامی سپرد که آثار و برکات آن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از انقلاب، دوران سازندگی، عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و سازندگی اقتصادی نمایان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: گسترش آثار و برکات بسیج مستضعفان نشات گرفته از نیت پاک در پایه گذاری آن است.
حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: اجتماع پرشور بیش از 20 میلیون نفر از 40 کشور جهان در اربعین حسینی، آن هم در برابر تهدید دشمنان اسلام نشات گرفته از روحیه بسیجی است.
وی یادآورشد: بسیج وابسته به هیچ گروهی نیست چرا که فرزند انقلاب است و متعلق به کشور و انقلاب اسلامی به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هر کسی که دلسوز انقلاب و در خدمت آن است، بسیجی است.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: بسیج باید انقلابی بماند و عملی توام با بصیرت و موضع گیری داشته باشد و با مردم ساز و کار مناسبی برای هم افزایی داشته باشد و برای مقابله با دشمنان اسلام و ایران آماده باشد.
وی یادآورشد: باید جذب و حضور حداکثری از هر جناح و هر فرد انقلابی در بسیج محقق شود چرا که گستره بسیج همه قشرهای جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: 9 آذر روزجهانی همبستگی با ملت فلسطین است که امام راحل پیشتاز و پیشگام در مبارزه با استکبار و اشغالگران رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل بودند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: 10 آذر 1316 سالروز شهادت آیت الله مدرس به عنوان روز مجلس شواری اسلامی است که این شخصیت برجسته یکی از مبارزان انقلابی بود که همراه امام خیمنی(ره) نهضت مبارزه چیریکی را آغاز کرد.

*** شعار بسیجیان مرگ بر آمریکاست
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان گفت: تقوا، ایمان، اعتقاد به باورهای دینی، بصیرت سیاسی و حضور در صحنه های انقلاب از ویژگی های بارز بسیج است.
جهانبخش کرمی اظهارکرد: بسیج لشکر اسلام و انقلاب، مدرسه عشق و مکتب شهدای گمنامی است که همه مجاهدان بر بالای گلدسته های آن اذان رشادت و شجاعت سر می دهند.
وی تاکید کرد: بسیجیان ایران مانند دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی که توانستند شهرهای ایران را از دست دشمنان آزاد کنند هم اینک نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیجیان همه توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کنند و تا آخرین نفس با شعار' مرگ بر آمریکا' آماده باش هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی
کد N1560343

وبگردی