آفتاب
خطیب جمعه شهرکرد:

مستکبران با اقدامات تروریستی نمی توانند به اهداف شوم خود برسند

مستکبران با اقدامات تروریستی نمی توانند به اهداف شوم خود برسند

شهرکرد – ایرنا – امام جمعه موقت شهرکرد با محکوم کردن عملیات انتحاری در عراق که منجر به شهادت برخی از زوار شد، گفت: مستکبران جهان بدانند با اقدامات تروریستی و کمک گروهک های تکفیری داعش نمی توانند به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد افزود: مستکبران با این اقدام زهر خود را به مسلمانان و به ویژه شیعیان ریختند و عده ای را به شهادت رساندند.
وی با اشاره به دشمنی ها و بی ادبی های وهابیت، سلفی ها، داعشی ها و تنگ نظران نسبت به اسلام افزود: مسلمانان و شیعیان جهان با حضور در پیاده روی اربعین و زیارت قبر امام حسین (ع) باز هم توطئه های مستکبران را خنثی کردند.
فاطمی تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی ایران برای برگزاری باشکوه و پرشور پیاده روی اربعین حسینی تلاش های زیادی را انجام دادند تا این مراسم به نحو مطلوب انجام شد.
وی یادآور شد: حضور در مراسم اربعین حسینی و پیمودن مسیر زیارت امام حسین (ع) با پای پیاده از ویژگی های مومنان و شیعیان است.
امام جمعه موقت شهرکرد همچنین با اشاره به فعالیت نظام جمهوری اسلامی بر مبنای دین اسلام اظهار کرد: تمامی حرکت ها و اقدام های ضورت گرفته در نظام ما آبروی اسلام است.
فاطمی توصیه کرد: مسئولان نظام اسلامی باید برای جلوگیری از ضربه دشمنان به اسلام و نظام مراقبت ها را افزایش دهند.
به گزارش ایرنا، گروهک تروریستی داعش که به دلیل شکست های پی درپی در موصل و هوشیاری زائران و نیروهای امنیتی عراقی و ایرانی نتوانسته بود در آیین اربعین موفق به عملیات تروریستی و ایجاد تشنج شود، در منطقه ای دورتر از مکان های زیارتی عتبات با اقدام به حمله تروریستی انتحاری تعدادی از زائران اربعین حسینی را به شهادت رساند.
گروه تکفیری تروریستی داعش عصر پنجشنبه در جایگاه عرضه سوخت الانوار در منطقه شوملی در نزدیکی حله واقع در مسیر کربلا به نجف دست به اقدام تروریستی زد که در این عملیات تروریستی حدود یکصد تن از جمله تعدادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند و دهها تن نیز مجروج شدند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021
کد N1560299

وبگردی