آفتاب

آتش سوزی در یک کارگاه صنایع دستی در میدان امام اصفهان

آتش سوزی در یک کارگاه صنایع دستی در میدان امام اصفهان

اصفهان- ایرنا- آتش سوزی در یک کارگاه صنایع دستی در جوار مسجد شیخ لطف الله در میدان تاریخی امام (ره) اصفهان که بامداد روز جمعه رخ داد، توسط نیروهای آتش نشانی خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز جمعه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 2 و 2 دقیقه بامداد امروز جمعه به اتاق فرمان آتش نشانی 125 اعلام و توسط ماموران این سازمان خاموش شد.
آتشپاد بهزاد بزرگزاد افزود: تیم اول عملیاتی در کمتر از دو دقیقه در محل حاضر شده و توانستند آنش را مهار و از سرایت آن به بافت تاریخی و سقف های چوبی بازار جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: کارگاه مذکور جنب مسجد شیخ لطف الله قرار داشت و می توانست خسارات جبران ناپذیری به این بنای تاریخی و ارزشمند وارد کند که به لطف خدا و سرعت عمل آتش نشان ها از چنین حادثه ای جلوگیری شد.
وی بیان کرد: آتش نشان ها توانستند یک دستگاه کپسول هوا، دو کپسول11کیلویی و یک دستگاه سیلندر پیک نیک را سالم از این کارگاه خارج کنند.
وی ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی می باشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین درباره حادثه آتش سوزی دیگری که ساعت 19 و 5 دقیقه شب گذشته در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی در خیابان شیخ صدوق اصفهان رخ داده بود گفت: تیم های اعزامی پس از رسیدن به محل به جستجو در دود و تخلیه ساکنان این منزل مسکونی و نیز مهار آتش اقدام کردند . وی اضافه کرد : علت توسط کارشناسان حریق سازمان تحت بررسی است.
ت/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: سلطانمرادی
کد N1560273

وبگردی