آفتاب

امام جمعه موقت یزد: تفکر بسیجی ضامن عزت و استقلال کشور است

امام جمعه موقت یزد: تفکر بسیجی ضامن عزت و استقلال کشور است

یزد - ایرنا - امام جمعه موقت یزد تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی را از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی خواند و گفت: ترویج تفکر بسیجی ضامن عزت و استقلال کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام سید محمدجواد آیت‌اللهی در نماز جمعه این هفته یزد با تبریک هفته بسیج به نقش این تشکل و نیروی مردمی در سال های گذشته و دفاع مقدس اشاره و افزود: بسیج همواره مدافع ارزش های الهی و انقلابی بوده است.
وی ادامه داد: بسیجیان قهرمان ما در دوران دفاع مقدس تحت فرمان رهبر معزز نظام و ولایت تا پای جان از دین و انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و این روحیه و جانفشانی همچنان با قدرت ادامه دارد.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: اگر ایثار ، ایمان و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان دلاور در دوران دفاع مقدس و پس از آن نبود بدون شک استکبار جهانی اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی را به ثمر می رساند.
آیت اللهی گفت: با هوشیاری و بصیرت بسیجیان در عرصه های مختلف شاهد نابودی و رسوایی دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان جهانی و منطقه ای آنها هستیم و روز به روز آنها در بین جهانیان رسواتر می شوند.
وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بسیجیان اشاره و گفت: آمریکا در 38 سال گذشته و سال های اخیر از هیچ کوششی برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی دریغ نکرده است.
امام جمعه موقت یزد گفت: بد عهدی آمریکا و استکبار در این سال ها بخوبی روشن است و باید همواره مواظب توطئه های جهانخواران و کفر جهانی باشیم که یک وظیفه مهم و همیشگی است .
آیت اللهی گفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص بد عهدی آمریکا در قضیه برجام اشاره کردند بنابراین باید مردم و مسئولان مواظب ترفندهای استکبار جهانی علیه نظام باشند.
وی همچنین ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله موسوی اردبیلی ،گفت: این عالم دینی نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته و برای تحقق این نظام همواره در عرصه های مختلف آماده خدمت بود.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
کد N1560271

وبگردی