آفتاب

امام جمعه ایلام: انقلابی ماندن و عمل کردن ویژگی بارز بسیجیان است

امام جمعه ایلام: انقلابی ماندن و عمل کردن ویژگی بارز بسیجیان است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن ویژگی بارز بسیجیان است و تا این فرهنگ در کشور حاکم است دشمنان نظام هیچ غلطی نمی توانند، بکنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هفته بسیج گرامیداشت روحیه شهادت طلبی، آرمان گرایی و ولایت مداری است.
وی افزود: آثار و برکات این شجره طیبه در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید بطوری که حماسه های بزرگ و پیروزی های غرور آفرین در آن زمان بدست توانمند نیروی مردمی بسیج تحقق یافت.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: چنانچه تفکر و اندیشه بسیجی در مدیریت کشور در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حاکم باشد موجب پیشرفت و همچنین نا امیدی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.
خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه استعمارستیزی و عدالت خواهی تفکر بسیجیان است، یادآور شد: نهاد مقدس بسیج مورد بغض و کینه دشمنان خارجی و هم جریان های داخلی نفاق بود بطوریکه گاهی بسیج را به حزب گرایی و قشر گرایی متهم کرده اند.
وی در ادامه با تسلیت ارتحال آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی گفت: ایشان یکی از چهره های درخشان حوزه علمیه و از پیشکسوتان نهضت امام راحل است که در دوران تصدی جایگاه قضا منشا خدمات بزرگی بودند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف اظهار کرد: وقف از با سابقه ترین مسایل ارزشمند اسلام است که در همه جوامع اسلامی نقش داشته که در تحقق اقتصاد اسلامی و اسلامی کردن اقتصاد نقشی مهم و تاثیر گذار دارد.
امام جمعه ایلام همچنین به هشتم آذر روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی از کارآمدترین نیروهای نظامی جهان است که حضورش در آب های بین المللی برای برقراری امنیت از افتخارات بزرگ این نیرو محسوب می شود.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده:اصغر رضاخانی
7171/9002 /1484
کد N1560221

وبگردی