آفتاب

رایزنی انتخاباتی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشخاص ذی‌نفوذ/عدم رایزنی با شورای نگهبان

رایزنی انتخاباتی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشخاص ذی‌نفوذ/عدم رایزنی با شورای نگهبان

ایلنا نوشت: عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: در کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست گذاری با دولت و نمایندگان مجلس و اشخاص ذی نفوذ رایزنی خواهیم داشت.

محسن مهرعلیزاده با اشاره به فعالیت های شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عنوان کرد: مشکلی که دفعه گذشته داشتیم؛ ارتباط شورای عالی با استان ها بود ما معتقدیم که این ارتباط در انتخابات گذشته یک ارتباط صددرصدی و جا افتاده نبود.

او افزود: در همین راستا ما این ارتباط را آسیب شناسی کرده و در ساختار جدید روی آن کار کردیم. الان هم با جلسات پی در پی این مسائل حل می شود و امیدواریم ارتباطات مرکز با استان ها روانتر شود.

مهرعلیزاده یادآور شد: من در کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست گذاری هستم. کار این کمیته این است که بتواند تعامل لازم را با دستگاه های دیگر مرتبط با انتخابات انجام دهد. البته با گروه ها و احزاب هم رایزنی هایی خواهیم داشت، اما بیشتر دستگاه های متولی انتخابات مدنظر ما هستند.

او خاطرنشان کرد: در همین زمینه با دولت و نمایندگان مجلس و اشخاص ذی نفوذ رایزنی خواهیم داشت اما این بار چون بحث بیشتر انتخابات شوراهاست لازم نیست با شورای نگهبان رایزنی داشته باشیم.

29219

کد N1560129

وبگردی