آفتاب
نیمه اول سال ۹۶

«راهبان معبد وانگ» راهی ژاپن می‌شوند/ سه اجرا در قالب غیررقابتی

«راهبان معبد وانگ» راهی ژاپن می‌شوند/ سه اجرا در قالب غیررقابتی

نمایش «راهبان معبد وانگ» به کارگردانی احمد سلیمانی اوایل تیرماه سال ۹۶ در فستیوال «کیجیمونا ۲۰۱۷» در کشور ژاپن به صحنه می‌رود.

احمد سلیمانی که در حال حاضر نمایش «راهبان معبد وانگ» را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در قالب اجرای عمومی روی صحنه برده است درباره اجرای بین‌المللی این نمایش به خبرنگار مهر گفت: ما سال ۹۳ نمایش «شام آخر» را در فستیوال «کیجیمونا» در ژاپن اجرا کردیم. بعد از آن از طرف فستیوال به ما اعلام شد که دی وی دی کار جدیدمان را برای‌شان ارسال کنیم و ما هم دی وی دی «راهبان معبد وانگ» را ارسال کردیم.

وی ادامه داد: شورای انتخاب فستیوال «کیجیمونا» نمایش «راهبان معبد وانگ» را برای اجرا انتخاب کرد. قرار است این نمایش را اوایل تیرماه سال ۹۶ در قالب سه اجرا در فستیوال «کیجیمونا» که غیر رقابتی است به صحنه ببریم.

علی فرحناک، مجید امیری، حمید لاجوردی، ماشاء‌الله کوهستانی، محمدجواد پیروزی و مهدی نیک‌روش بازیگران نمایش «راهبان معبد وانگ» نوشته محمدرضا کوهستانی هستند.

بابک نصیری‌خواه آهنگساز و مهدی نیک‌روش طراح صحنه و لباس این نمایش که هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، هستند. عکس کنار خبر از کامران چیذری است.

کد N1560047

وبگردی