آفتاب
رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد؛

ارائه خدمات درمانی به مجروحان حادثه تروریستی عراق

ارائه خدمات درمانی به مجروحان حادثه تروریستی عراق

رئیس جمعیت هلال احمر، در پیامی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق را مامور پیگیری حادثه تروریستی در «حله» کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در عراق که منجر به کشته و زخمی شدن زائران اربعین حسینی شد به نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق ماموریت داد تا با تمام توان و بسیج تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات امدادی و درمانی لازم و بهبود سلامت زائران اقدام کند.

متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به دکتر سید حمید کمالی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق؛

جناب آقای دکتر کمالی

نماینده محترم مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق

سلام علیکم

خبر ناگوار انفجار تروریستی و از دست دادن تعدادی  از زائران ایرانی کربلای معلی در عراق، ما را نیز همانند همه هموطنانمان به سوگ نشاند.

ضمن محکوم کردن شدید این اقدام تروریستی اسفناک که چهره منحوس تروریست‌ها و حامیان کثیف‌شان را بیش از پیش نشان داد، و تسلیت به خانواده‌های داغدیده، به خصوص خانواده‌های داغدیده زائران ایرانی، به جناب عالی مأموریت می دهم با تمام توان و بسیج تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی و همچون همیشه از هیچ کوششی در زمینه ارائه خدمات امدادی و درمانی لازم و بهبود سلامت زائران آسیب‌دیده فروگذار نکرده و گزارش لحظه به لحظه ارائه خدمات را به اینجانب منعکس نمایید.

کد N1559948

وبگردی