آفتاب
رادیو نمایش در هفته آینده

مردی که از بادیه برای شنیدن پند پیامبر آمد/ خورشید من بتاب

مردی که از بادیه برای شنیدن پند پیامبر آمد/ خورشید من بتاب

رادیو نمایش در هفته آینده به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) نمایش هایی ویژه پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سریال رادیویی «بلوای کذاب» به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی و کارگردانی ندا هنگامی در هفته پیش رو ساعت ۶:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: در واپسین روزهای عمر پیامبر گرامی (ص)، خبر بیماری ایشان سودای قدرت را در دل دشمنان دین انداخت و...

در «بلوای کذاب» هنرمندانی چون علی اصغر دریایی، شهین علیزاده، ماندانا اصلانی، اکبر ملایی، احمد گنجی، مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی و عبدالعلی کمالی به ایفای نقش پرداخته اند. این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

«پند پیامبر»

نمایش رادیویی «پند پیامبر» که نویسندگی آن را گووان مهر اسماعیل پور بر عهده دارد درباره مردی است که از بادیه نزد پیامبر می آید و تقاضای پند می کند …

محمدرضا علی، احمد گنجی، شیوا رفیعیان، امیر زنده دلان، کرامت رودساز، علی میلانی، محمد پورحسن و علی اصغر دریایی هنرمندانی هستند که به ترتیب اجرای نقش در این نمایش حضور دارند.

نمایش رادیویی «پند پیامبر» به تهیه کنندگی مهتاب امینی، کارگردانی مهین فردنوا، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور از هفتم آذرماه ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

«روز آمرزش»

سریال رادیویی «روز آمرزش» نیز به کارگردانی حمید منوچهری و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از ششم آذرماه ساعت ۹:۴۵ در رادیو نمایش پخش خواهد شد.

«تنیده در جان»

نمایش رادیویی «تنیده در جان» به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) هشتم آذر ماه ساعت ۲۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش را علی خاکبازان نوشته و روایتگر دغدغه های مردی جوان در دوران امامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) است.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مهرخ افضلی، نورالدین جوادیان، علی اصغر دریایی و احمد لشینی به ایفای نقش پرداخته اند و مینو جبارزاده کارگردانی آن را بر عهده دارد.

«تنیده در جان» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری پیروز صدرایی از هشتم آذرماه ساعت ۲۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

«خورشید من بتاب»

«خورشید من بتاب» نیز عنوان نمایشی است که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) تهیه و تولید شده است و در هفته پیش رو، روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

این آثار علاوه بر رادیو نمایش در سایر شبکه های رادیویی نیز روی آنتن خواهند رفت.

کد N1559401

وبگردی