آفتاب
محل بازی با صبا مشخص نیست؛

قلعه‌نویی نظر نهایی را درباره ورزشگاه یادگار امام (ره) می‌دهد

قلعه‌نویی نظر نهایی را درباره ورزشگاه یادگار امام (ره) می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای بررسی وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز صبح امروز به این ورزشگاه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی فردا جمعه در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان تراکتورسازی است که هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نیست.

از یک سو بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) به اتمام رسیده و این زمین آماده برگزاری مسابقات تراکتورسازی است و از سوی دیگر امیر قلعه نویی برای انجام مسابقات تیمش در یادگار مطمئن نیست.

طبق اعلام مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی، امیر قلعه نویی گفته است در صورتی که یک ماه دیگر به این چمن فرصت داده شود، شرایط ایده آلی پیدا می کند برای همین تراکتورسازان قصد دارند تا نیم فصل به جای یادگار، در زمین اختصاصی خود بازی کنند.

همچنین شاهین درستکار نماینده سازمان توسعه و تجهیز امکان ورزشی صبح امروز با امیر قلعه نویی به ورزشگاه یادگار امام (ره) رفت تا شرایط زمین را بررسی کند. درستکار در این خصوص، گفت: تمام شرایط انجام مسابقات تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام مهیا است. روز گذشته هم تراکتورسازی تمرین سنگینی را در زمین این ورزشگاه انجام داد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازی با صبای قم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: این دیگر به نظر امیر قلعه نویی بستگی دارد ولی ما آماده هستیم.

با اعلام نماینده سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، در جلسه ای که بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد، درباره محل برگزاری بازی تراکتورسازی با صبای قم تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

کد N1559392

وبگردی