آفتاب

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: حمایت مردم ومسوولان ، رمز موفقیت تیم ماست

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: حمایت مردم ومسوولان ، رمز موفقیت تیم ماست

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:حمایت همه جانبه مسئولان، هواداران و اصحاب رسانه درصد موفقیت بازیکنانم را بیشتر می کند و می توانیم در دیدارهای آینده با روحیه خوبی به میدان برویم.

یوبومیر تراویسا روز چهارشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل شهرداری اراک در جمع خبرنگاران افزود: نبود سه یار اصلی در این دیدار موجب شد نتوانیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم ولی از نتیجه به دست آمده راضی ام.
وی اظهار کرد: خوشحالم که پس از بازی بدی که مقابل شهرداری تبریز داشتیم و سه هفته ناکامی توانستیم به یک پیروزی روحیه بخش برسیم و اعتقاد دارم این تیم برای رسیدن به انسجام و هماهنگی لازم نیاز به زمان بیشتری دارد.
تراویسا بیان کرد: تیم دچار برخی مشکلات روحی و روانی است و برای کادر فنی بسیار مهم است که بتواند بازیکنان را از این وضعیت خارج کند و این امر نیازمند حمایت مسئولان، هواداران و اصحاب رسانه است.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم این تیم در دیدارهای نیم فصل عملکرد بهتری خواهد داشت و اگر شرایطی که می خواهم برایم مهیا شود به طور یقین به فینال می رسیم.
تراویسا گفت: شرایطی که پنج ماه پیش قرارداد بستم با آنچه که در اختیارم گذاشتند خیلی متفاوت است چرا که قول هایی آن موقع به من گفته بودند را عمل نکردند و در واقع با من رو راست نبودند.
وی ادامه داد: اگر قرار است هدایت این تیم را بر عهده داشته باشم باید حمایت شوم و هواداران بدانند که تا زمانی که هستم به عشق آنها تمام توانم را به کار می بندم.
شبک **7126/2093**1917*خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**تنظیم کننده: صابر چهرقانی **انتشار دهنده:سید محمد باقر نوربخش
کد N1559159

وبگردی