آفتاب

مخالفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان با سخنرانی علی مطهری+تصویر

مخالفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان با سخنرانی علی مطهری+تصویر

ایلنا: دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی نامه‌ای به انجمن اسلامی این دانشگاه، با سخنرانی دکتر علی مطهری به مناسبت روز دانشجو مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی نامه‌ای به انجمن اسلامی این دانشگاه به عنوان تشکل دعوت کننده از دکتر علی مطهری، با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو در پانزدهم آذرماه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان مخالفت بعمل آورد.

بر اساس این گزارش در این نامه آمده است: "موضوع در جلسه مورخ ١٣٩٥/٠٨/٢٦ هیات نظارت بر تشکل‌ها مطرح و با سخنرانی ایشان مخالفت بعمل آمده است".

این در حالی است که با روی کار آمدن دولت یازدهم تصور می شد که برخی رویکردها نسبت به تشکل‌های صنفی دانشجویی تغییر کند.

شایان ذکر است پیش از این و در سال ٩٤ نیز این هیات از برگزاری سخنرانی ابراهیم اصغرزاده و حسین نقاشی به مناسبت روز دانشجو ممانعت بعمل آورده بود.

لازم به ذکر است فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان تنها تشکل اصلاح طلب این دانشگاه در سال ٩٣ به مدت سه ماه از سوی هیات نظارت بر تشکل‌ها به تعلیق درآمد که با حواشی نیز همراه بوده است.

 به گزارش ایلنا، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفری یک‌روزه به کرمان در تاریخ پانزدهم آذرماه به دعوت تشکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان برای اساتید و دانشجویان این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو سخنرانی خواهد کرد.

کد N1558794

وبگردی